Jer i uge 17/18

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Vil du meget gerne være gravid..? 
Er ser noget andet hormonelt der kan “forstyrre og skabe vægtøgning/ ændre humøret.?

Har været i fertilitets forløb i snart halvandet år, dog ikke haft forsøg siden februar., og har ikke skænket det en tanke siden.. dog er min menstruation siden sidste forsøg helet til hest., denne måned pletblødte jeg brunt op til, den var forsinket og “mens” var svag og sort/brun i halvanden dag .. og så er min mave pt aldrig flad og ret stor så snart jeg spiser,, luft har jeg som sagt døjet med k mange år, det kan godt udspile tarmene ved forkert føde.. men det her er kronisk

hader bare gå til lægen fordi hvis jeg nævner min mave så trykker han lidt og konstaterer luft., som jo jeg har kronisk.. jeg bliver ikke undersøgt for andet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2022

Anonym

Så bestil en  tryghedsscanning  så ved du med sikkerhed besked, det behøves ikke gøres svære eller mere besværligt end det er

Anmeld Citér

28. maj 2022

Kastanje

Du ligner ikke en der skal tabe dig. Men måske kigge på kost ifht hvad tarmene kan tåle.? Du ser udspilet ud  . Håber ikke det gør ondt

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Du ligner ikke en der skal tabe dig. Men måske kigge på kost ifht hvad tarmene kan tåle.? Du ser udspilet ud  . Håber ikke det gør ondt

Har været i forløb i mange år efterhånden desværre.. så ved hvad jeg kan spise og ikke kan.. derfor jeg syntes det mærkeligt at jeg slet ikke får flad mave på noget tidspunkt af døgnet.. jeg kan spise et riskorn og se sådan ud  når det værst har jeg mange smerter men det har jeg ikke pt. Og så var der den menstruation der også lige var påfaldende.. men tænker jeg må sætte ind.. nu behøver jeg ikke frygte at være gravid uden at vide det… læste bare at man kunne stoppe med at teste positivt på et tidspunkt så havde brug for en bekræftelse eller afkræftelse af dette

Anmeld Citér

28. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så bestil en  tryghedsscanning  så ved du med sikkerhed besked, det behøves ikke gøres svære eller mere besværligt end det er

Tak for dit svar, men du kender ikke årsagen bag til jeg spørg.. den mente jeg egentlig også var irrelevant i forhold til mit spørgsmål  

jeg er umilbart ikke gravid men har mange symptomer derpå, problemet er vare jeg vil være 17+5 i dag og jeg har selvfølgelig testet negativ.. jeg læste på nettet at man på et tidspunkt ikke kan teste positiv mere og derfor vil jeg med mit spørgsmål have det af- eller bekræftet .. kunne være nogle herinde for sjov havde testet senere k graviditeten og det fik jeg svar på af en som havde og som stadig testede positivt 

Så en tryghedsscanning føler jeg nok ikke lige er det rette svar

Anmeld Citér

17. oktober 2022

Anonym

Hej fandt du ud af om du var gravid? Står nemlig lidt i samme situation som dig��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.