Jer i uge 17/18

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2022

Anonym

Du kan også bestille en scanning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Så fordi du kan? Så burde alle andre også? Ved min første mærkede jeg liv uge 18-19 .. jeg har problemer med at jeg danner meget luft i tarmene så min mave er altid i bevægelse

Svar pænt . Altså

Jeg skriver bestemt ikke at alle kan… jeg skrev jeg.

Men det med livmoderen burde du på nuværende tidspunkt kunne mærke.

Anmeld Citér

27. maj 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Jeg har da ikke skrevet at det er eneste symptom.

jeg har noget med min mave der gør jeg danner meget luft og mine tarme er derfor altid i bevægelse.. jeg vil ikke skulle skelne før sent da jeg er vant til det hele mosler rundt

min mens er underlig og jeg er begyndt at tage på men kun på maven.. uden at spise mere eller dyrke mindre motion.. jeg har testet men for ikke bilde mig ind det så ikke er det, så spurgte jeg her! Men undskyld for det

Ej stop da din tone

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Ej stop da din tone

Jeg bliver da enormt frustreret over de svar der kommer.. 

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym

Hvorfor ikke bare få taget en blodprøve hos lægen ? 

Det burde da ret hurtigt afklare om man er gravid eller ej. 

Anmeld Citér

27. maj 2022

Kastanje

Jeg bliver da enormt frustreret over de svar der kommer.. 

Fair nok

Jeg skriver faktisk st du eventuelt kan fortynde din urin før du tester… og at  du med ret stor sikkerhed kan mærke din livmoder på dette tidspunkt, hvis du mærker efter. Som jeg nævner omkring mig selv - så der der herudover også en del der allerede ved 17/18 kan mærke en lille smule liv.

Jeg synes faktisk at jeg skriver pænt og ikke lægger op til at skabe frustration. Folk (mig og andre) bruger faktisk tid på at skrive svar du eventuelt kan bruge. 

Held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym

Det er en skrøne det med ikke at kunne teste positiv senere i graviditeten.

Og er man 17/18 uger henne kan "kanten " på livmoderen mærkes over skambenet, når man ligger sig fladt ned

Din egen læge vil alene udfra en gyno undersøgelse, kunne afkræfte en graviditet i 18. Uge 

Hvis du selv er overbevist kan man selvfølgelig med en hurtig blodprøve kunne se om der er en graviditet i gang og den er 10000% sikker

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

Kastanje skriver:

Fair nok

Jeg skriver faktisk st du eventuelt kan fortynde din urin før du tester… og at  du med ret stor sikkerhed kan mærke din livmoder på dette tidspunkt, hvis du mærker efter. Som jeg nævner omkring mig selv - så der der herudover også en del der allerede ved 17/18 kan mærke en lille smule liv.

Jeg synes faktisk at jeg skriver pænt og ikke lægger op til at skabe frustration. Folk (mig og andre) bruger faktisk tid på at skrive svar du eventuelt kan bruge. 

Held og lykke med det hele.

Tak - og undskyld

jeg kan ikke rigtig mærke noget så jeg er safe  jeg må til roden af hvorfor jeg ellers tager sådan på i den fart 

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er en skrøne det med ikke at kunne teste positiv senere i graviditeten.

Og er man 17/18 uger henne kan "kanten " på livmoderen mærkes over skambenet, når man ligger sig fladt ned

Din egen læge vil alene udfra en gyno undersøgelse, kunne afkræfte en graviditet i 18. Uge 

Hvis du selv er overbevist kan man selvfølgelig med en hurtig blodprøve kunne se om der er en graviditet i gang og den er 10000% sikker

Havde bare brug for at få bekræftet at det var en skrøne  tak for svar 

Anmeld Citér

27. maj 2022

Kastanje

Anonym skriver:

Tak - og undskyld

jeg kan ikke rigtig mærke noget så jeg er safe  jeg må til roden af hvorfor jeg ellers tager sådan på i den fart 

Vil du meget gerne være gravid..? 
Er ser noget andet hormonelt der kan “forstyrre og skabe vægtøgning/ ændre humøret.?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.