Jer i uge 17/18

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.170 visninger
25 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. maj 2022

Anonym trådstarter

Hej med jer

er der nogle der er i uge 17/18 som evt har en test liggende? Kan i teste positivt eller er HCG for højt eller produktionen overtaget af moderkagen så den i urinen viser negativ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2022

Anonym trådstarter

27. maj 2022

Anonym

Hvorfor vil du gerne teste stadigvæk?

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor vil du gerne teste stadigvæk?

Jeg vil ikke teste.. men nogle siger at man pludsligt ikke kan teste positiv mere på en alm graviditetstest og jeg ved ikke om det sandt.. skulle jeg være i den “heldige” situation vil jeg være i uge 18 snart.. har taget en test og den er negativ.. inden jeg sænker skuldrene og arbejder på mit mave vægtøgning så him jeg bare være sikker på at det ikke er tilfældet at jeg kunne være det

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym

Jeg synes bare ikke det giver mening, er det ikke ligegyldigt om du kan eller ej? jeg har dog hørt at hcg på et tidspunkt bliver så højt at man ikke kan mere, jeg har ikke selv forsøgt

Anmeld Citér

27. maj 2022

Kastanje

I de tilfælde hvor hcg er for højt kan man fortynde urinen og så teste. Men du er da med stor sandsynlighed ikke gravid.. hvis ikke du har andre symptomer end større mave og vægtøgning. Jeg kunne også mærke liv fra uge 14-15.

Du burde kunne mærke en forstørret livmoder hvis du er 18 uger henme. Mærkes som en kugle når man ligger ned.  

Anmeld Citér

27. maj 2022

fehår

Jeg er i uge 32 og for sjov en test for nogle uger siden. Den var bragende positiv på ingen tid.

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

I de tilfælde hvor hcg er for højt kan man fortynde urinen og så teste. Men du er da med stor sandsynlighed ikke gravid.. hvis ikke du har andre symptomer end større mave og vægtøgning. Jeg kunne også mærke liv fra uge 14-15.

Du burde kunne mærke en forstørret livmoder hvis du er 18 uger henme. Mærkes som en kugle når man ligger ned.  

Så fordi du kan? Så burde alle andre også? Ved min første mærkede jeg liv uge 18-19 .. jeg har problemer med at jeg danner meget luft i tarmene så min mave er altid i bevægelse

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes bare ikke det giver mening, er det ikke ligegyldigt om du kan eller ej? jeg har dog hørt at hcg på et tidspunkt bliver så højt at man ikke kan mere, jeg har ikke selv forsøgt

Jeg har da ikke skrevet at det er eneste symptom.

jeg har noget med min mave der gør jeg danner meget luft og mine tarme er derfor altid i bevægelse.. jeg vil ikke skulle skelne før sent da jeg er vant til det hele mosler rundt

min mens er underlig og jeg er begyndt at tage på men kun på maven.. uden at spise mere eller dyrke mindre motion.. jeg har testet men for ikke bilde mig ind det så ikke er det, så spurgte jeg her! Men undskyld for det

Anmeld Citér

27. maj 2022

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Jeg er i uge 32 og for sjov en test for nogle uger siden. Den var bragende positiv på ingen tid.

Fedt! Så lyder det som en skrøne det andet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.