Det der dating…..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2022

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Synes også jeg har meldt klart ud men så drejer ham nr 1 bare han tager en dag af gangen og om vi ikke kan tage det stille og roligt og han ville ikke såre mig osv osv men det jo sådan det ender det ved jeg bare  sgu nok bare nemmere være sig selv der findes gudskelov en masse godt legetøj

Åh okay. Det er ikke altid man kan stole på at de er ordentlige nok til selv at bakke ud selvom de nok godt ved at de ikke vil mere. Jeg har også været igennem nogle stykker af den type

Det er benhårdt det dating game. Men ja så er det godt at vi overhovedet ikke behøver en mand for at være glade og tilfredse på alle parametre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2022

Babycrew

På mange punkter er jeg nok mere mand end kvinde. Min omgangskreds er mænd og min tid går på værkstedet.

Disse mænd er IKKE interesserede i noget seriøst med dig. Den ene taler dig efter munden, for at kunne fortsætte med uforpligtende sex. Den anden er ærlig omkring det.
Det med at tage en dag af gangen, længe siden sidste forhold mv er en simpel klassiker.

En mand der vil dig, vil vise dig det og du vil ikke være i tvivl.
Han vil ønske at sætte label på og kalde jer kærester, så ingen andre mænd vil få muligheden for at få dig.
Mænd går benhårdt efter den kvinde de vil have og er ikke bange for at vise hende det.

Anmeld Citér

5. maj 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Babycrew skriver:

På mange punkter er jeg nok mere mand end kvinde. Min omgangskreds er mænd og min tid går på værkstedet.

Disse mænd er IKKE interesserede i noget seriøst med dig. Den ene taler dig efter munden, for at kunne fortsætte med uforpligtende sex. Den anden er ærlig omkring det.
Det med at tage en dag af gangen, længe siden sidste forhold mv er en simpel klassiker.

En mand der vil dig, vil vise dig det og du vil ikke være i tvivl.
Han vil ønske at sætte label på og kalde jer kærester, så ingen andre mænd vil få muligheden for at få dig.
Mænd går benhårdt efter den kvinde de vil have og er ikke bange for at vise hende det.

Hm - jeg siger ikke, du tager fejl i det aktuelle tilfælde. Men du kan ikke udtale på vegne af alle mænd, at de går benhårdt efter den kvinde, de vil have, og ikke er bange for at vise hende det - der er søreme også mange usikre, hæmmede, forsigtige, frygtsomme mænd derude. Ligesom ikke alle kvinders adfærd er ens - nogle er til værksted, olie på fingrene og mandlige venner, mens andre er til spaophold, manicure og venindesnak. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.