Det der dating…..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Synes du skal sætte dig og fortælle dem hvad du søger, og hvad du ønsker for fremtiden, og kan de ikke imødekomme det, så skal det ikke være jer. 

Jeg gjorde dette med min mand da vi havde set hinanden halvanden måned ca, og gjorde helt klart at jeg ville noget seriøst, giftes, børn hus og vovse. Det ville han gerne imøde komme. Vi blev kærester, er i dag gift og har hus osv.  (og han er yngre end jeg så alderen gør ikke altid noget.)

er også rart med klare linjer så den ene part ikke går med håb og ønsker for fremtiden, og ender med at blive såret fordi man ikke er på vej samme vej. 

Har jeg prøvet, og fyr 1 siger han tager en dag af gangen da han ikke har været i forhold i rigtig mange år men om jeg skal købe om den grund ved jeg godt nok ikke, det svært når der samtidig er lidt følelser fra min side af. 
Samtidig er min mavefornemmelse skidt tænker hvis han virklig vil noget fremtidsmæssigt med mig var det nok sket  mere nu efter snart 4 måneder

man kan jo så sige ham den anden har meldt ud fra starten han ikke ønsker fast forhold lige nu.  Og det er jeg os afklaret nok med da han er helt ærlig om det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2022

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Du skriver jo selv så fint både svar og løsning i dit første skriv: Du søger forpligtende gensidig kærlighed. Begge de mænd du dater har tydeligt vist og indmeldt, at det vil og kan de ikke give dig. Der er ikke grund til at tolke eller analysere mere - I vil ikke det samme og du må videre, så du finder hvad du søger, selvom det er svært.

Ja det er sgu svært

Anmeld Citér

2. maj 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Har jeg prøvet, og fyr 1 siger han tager en dag af gangen da han ikke har været i forhold i rigtig mange år men om jeg skal købe om den grund ved jeg godt nok ikke, det svært når der samtidig er lidt følelser fra min side af. 
Samtidig er min mavefornemmelse skidt tænker hvis han virklig vil noget fremtidsmæssigt med mig var det nok sket  mere nu efter snart 4 måneder

man kan jo så sige ham den anden har meldt ud fra starten han ikke ønsker fast forhold lige nu.  Og det er jeg os afklaret nok med da han er helt ærlig om det

Tror ikke du skal regne med nogen af dem kan imødekomme det du søger så  

hvis en af dem ville det havde de meldt det klart ud. 
den med han ikke har været i forhold længe er noget fis, for det havde min mand da heller ikke - og aldrig noget seriøst, kun sådan nogen 2-3 måneders kæresterier. 
Men som jeg sagde til min mand dengang, jeg har barn og har ikke tid til at fjolle rundt - jeg ved præcis hvad jeg vil have og ikke vil have. Kan jeg ikke få det er det spild af vores begges tid  

Anmeld Citér

2. maj 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Tror ikke du skal regne med nogen af dem kan imødekomme det du søger så  

hvis en af dem ville det havde de meldt det klart ud. 
den med han ikke har været i forhold længe er noget fis, for det havde min mand da heller ikke - og aldrig noget seriøst, kun sådan nogen 2-3 måneders kæresterier. 
Men som jeg sagde til min mand dengang, jeg har barn og har ikke tid til at fjolle rundt - jeg ved præcis hvad jeg vil have og ikke vil have. Kan jeg ikke få det er det spild af vores begges tid  

Ja det er virkelig spild af tid har selv 2 børn

Anmeld Citér

2. maj 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Åh har stået i den situation MANGE gange - dog kun med én fyr af gangen ..

Men da jeg så endelig fandt min kæreste (forlovede og far til mine børn), så min fortid pludselig så enkel ud.. At jeg dengang ikke så lyset og så signalerne, selvom alle fortalte mig dem.. Nemlig "hvis en fyr vil dig, så er du ikke i tvivl".. Hvis en fyr rigtigt vil dig som kæreste, fordi han har følelser for dig, så gør han også alt for at vise det..

Ingen af de mænd har vist det.. Derimod siger de det faktisk begge to.. Den ene er bare meget tydelig, hvorimod den anden taler udenom.. Men de begge siger, at de ikke er interesseret i et forhold.. 

Så som de andre skriver: find en helt 3. Fyr, der rent faktisk gider noget seriøst 

Anmeld Citér

2. maj 2022

Kir

Unicorn1 skriver:

Åh har stået i den situation MANGE gange - dog kun med én fyr af gangen ..

Men da jeg så endelig fandt min kæreste (forlovede og far til mine børn), så min fortid pludselig så enkel ud.. At jeg dengang ikke så lyset og så signalerne, selvom alle fortalte mig dem.. Nemlig "hvis en fyr vil dig, så er du ikke i tvivl".. Hvis en fyr rigtigt vil dig som kæreste, fordi han har følelser for dig, så gør han også alt for at vise det..

Ingen af de mænd har vist det.. Derimod siger de det faktisk begge to.. Den ene er bare meget tydelig, hvorimod den anden taler udenom.. Men de begge siger, at de ikke er interesseret i et forhold.. 

Så som de andre skriver: find en helt 3. Fyr, der rent faktisk gider noget seriøst 

Helt enig har også mange gange stået og tolket på alt muligt og været i tvivl, men da jeg mødte min kæreste var der ingen tvivl og det føltes så nemt.

TS: Jeg tror heller ikke nogen af dem er interesseret i noget fast. Den ene har klart sagt han kun vil være bollevenner. Det der med at du er der for ham og han er glad for dig, det tror jeg ikke du skal tolke som forelskelse. Og ham der tager det en dag af gangen, jeg synes det lyder som om han ikke er interesseret i et fast forhold, men ikke vil have det I har slutter. Måske tror han selv på det han siger, men uanset hvad så tror jeg ikke du skal regne med at det bliver til noget.

Men synes helt klart du skal være ærlig og sige hvad du vil have. Og hvis de holder fast i hvordan de har det, så synes jeg du skal afslutte det. For jeg synes det er tydeligt at det ikke er det du søger. Og når du er begyndt at få lidt følelser, så bliver det noget rod at fortsætte. Og så tror jeg fremadrettet det er godt at være ærlig over for dates og dig selv omkring at du ønsker et fast forhold. Så du ikke spilder din tid med mænd der ikke vil være i forhold

Anmeld Citér

2. maj 2022

Anonym

Anonym skriver:

Når en mand vil have dig, er du ikke i tvivl. At tage en dag af gangen er det samme som ar sige: nej tak, jeg ser ikke mig selv have et fast forhold til dig. At sige at man ikke har været i er forhold længe er decideret mærkværdigt som undskyldning - og igen en måde for ham at fortælle dig, at han ikke har følelser for dig - men gerne vil blive ved med at dyrke sex med dig og derfor “holde på dig”.

Mange mennesker er rigtig gode til at overanalysere sig selv frem til at der måske er en chance - men mændebes afvisning er jo helt reel og egentlig ret tydelig.

Måske du med fordel kan zoome lidt ud fra hvad “mændene vil” - og flytte fokus over på dine egne krav og behov. Det er vel næppe nok at en af mændene vil dig - du skal ville dem, og de skal være det du søger og det du synes er det helt rigtig menneske at dele livet med. Har du det sådan med begge mændene på én gang? Eller venter du blot så meget på kærligheden, at du tager den som er villig til at forpligte sig?

Anmeld Citér

2. maj 2022

Anonym

Anonym skriver:

Sidder her til aften og er i sådan rigtig øv humør

har datet med 2 mænd over lidt længere tid, og vil egentlig godt finde ud af hvem jeg skal satse på. 

fyr 1 har jeg datet med lang tid og vi mødes flere gange om ugen og har sex som også er virkelig skønt.  Lufter lidt for ham med fremtiden i fredags hvor han siger at han tager en dag af gangen da han ikke har været i forhold længe og det er lige det med tage næste skridt , jeg kan jo mærke  jeg langsomt har lidt følelser for ham, men er så meget i tvivl om det er gengældt, han siger søde ting nogen gange til mig men altså det vælter ikke ind med bekræftelse, kun omkring vores sexliv. 

Fyr 2 

har jeg egentlig kendt i 1 års tid vores forhold har været lidt off da han ikke vidste  hvad han ville og det skræmmer ham jeg har børn, han er også yngre end mig, han vil godt være bollevenner men ønsker ikke jeg er sammen med andre end ham, hvilket også er helt fint for mig men når han ikke selv søger kærligheden og jeg gør har det virkelig nogle gnidninger.  Udover det virker han mere sød og betænksom og en mand mes lidt flere følelser end fyr 1, han er bare åben  og ærlig omkring han ikke vil være i et forhold men han virkelig godt kan lide mig og godt vil ses og siger jeg betyder noget for ham og han siger jeg er loyal over for ham. 

så os derfor jeg føler jeg må vælge kan jo ikke blive ved med satse på 2 

er dating livet virkelig så besværligt ??   Jeg søger bare simpelt kærligheden men føler bare de mænd derude aldrig rigtig selv er klar til forhold. 
skulle man bare droppe dem begge to og tænke fuck dem jeg fortjener bedre ?? Årh jeg er sp frustreret så måtte bare ud med det ! 
kan mærke mine følelser er sat på prøve lige nu. 

Det her er sagt med kærlighed; søde du, i min optik, har jeg svært ved at se at nogen af dem er kærlighed, heller ikke fra din side, hvis man virkelig er forelsket/vild med en, så har man ikke lyst til at date en ved siden af

Anmeld Citér

2. maj 2022

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Min erfaring med dating er at man skal melde helt klart ud fra starten hvad man søger. Ellers ender man lynhurtigt med at 'spilde' tiden. Der er simpelthen så mange derude som af den ene eller anden grund ikke vil forpligtige sig og i fast forhold

Jeg synes desværre ikke det virker som om der er potentiale i nogen af dem. Men ja, det er svært at give slip

Anmeld Citér

2. maj 2022

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Min erfaring med dating er at man skal melde helt klart ud fra starten hvad man søger. Ellers ender man lynhurtigt med at 'spilde' tiden. Der er simpelthen så mange derude som af den ene eller anden grund ikke vil forpligtige sig og i fast forhold

Jeg synes desværre ikke det virker som om der er potentiale i nogen af dem. Men ja, det er svært at give slip

Synes også jeg har meldt klart ud men så drejer ham nr 1 bare han tager en dag af gangen og om vi ikke kan tage det stille og roligt og han ville ikke såre mig osv osv men det jo sådan det ender det ved jeg bare  sgu nok bare nemmere være sig selv der findes gudskelov en masse godt legetøj

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.