Sidder her til aften og er i sådan rigtig øv humør 
har datet med 2 mænd over lidt længere tid, og vil egentlig godt finde ud af hvem jeg skal satse på.
fyr 1 har jeg datet med lang tid og vi mødes flere gange om ugen og har sex som også er virkelig skønt. Lufter lidt for ham med fremtiden i fredags hvor han siger at han tager en dag af gangen da han ikke har været i forhold længe og det er lige det med tage næste skridt , jeg kan jo mærke jeg langsomt har lidt følelser for ham, men er så meget i tvivl om det er gengældt, han siger søde ting nogen gange til mig men altså det vælter ikke ind med bekræftelse, kun omkring vores sexliv.
Fyr 2
har jeg egentlig kendt i 1 års tid vores forhold har været lidt off da han ikke vidste hvad han ville og det skræmmer ham jeg har børn, han er også yngre end mig, han vil godt være bollevenner men ønsker ikke jeg er sammen med andre end ham, hvilket også er helt fint for mig men når han ikke selv søger kærligheden og jeg gør har det virkelig nogle gnidninger. Udover det virker han mere sød og betænksom og en mand mes lidt flere følelser end fyr 1, han er bare åben og ærlig omkring han ikke vil være i et forhold men han virkelig godt kan lide mig og godt vil ses og siger jeg betyder noget for ham og han siger jeg er loyal over for ham.
så os derfor jeg føler jeg må vælge kan jo ikke blive ved med satse på 2
er dating livet virkelig så besværligt ??
Jeg søger bare simpelt kærligheden men føler bare de mænd derude aldrig rigtig selv er klar til forhold.
skulle man bare droppe dem begge to og tænke fuck dem jeg fortjener bedre ?? Årh jeg er sp frustreret så måtte bare ud med det !
kan mærke mine følelser er sat på prøve lige nu.
Anmeld
Citér