Det der dating…..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
22 svar
23 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2022

Anonym trådstarter

Sidder her til aften og er i sådan rigtig øv humør

har datet med 2 mænd over lidt længere tid, og vil egentlig godt finde ud af hvem jeg skal satse på. 

fyr 1 har jeg datet med lang tid og vi mødes flere gange om ugen og har sex som også er virkelig skønt.  Lufter lidt for ham med fremtiden i fredags hvor han siger at han tager en dag af gangen da han ikke har været i forhold længe og det er lige det med tage næste skridt , jeg kan jo mærke  jeg langsomt har lidt følelser for ham, men er så meget i tvivl om det er gengældt, han siger søde ting nogen gange til mig men altså det vælter ikke ind med bekræftelse, kun omkring vores sexliv. 

Fyr 2 

har jeg egentlig kendt i 1 års tid vores forhold har været lidt off da han ikke vidste  hvad han ville og det skræmmer ham jeg har børn, han er også yngre end mig, han vil godt være bollevenner men ønsker ikke jeg er sammen med andre end ham, hvilket også er helt fint for mig men når han ikke selv søger kærligheden og jeg gør har det virkelig nogle gnidninger.  Udover det virker han mere sød og betænksom og en mand mes lidt flere følelser end fyr 1, han er bare åben  og ærlig omkring han ikke vil være i et forhold men han virkelig godt kan lide mig og godt vil ses og siger jeg betyder noget for ham og han siger jeg er loyal over for ham. 

så os derfor jeg føler jeg må vælge kan jo ikke blive ved med satse på 2 

er dating livet virkelig så besværligt ??   Jeg søger bare simpelt kærligheden men føler bare de mænd derude aldrig rigtig selv er klar til forhold. 
skulle man bare droppe dem begge to og tænke fuck dem jeg fortjener bedre ?? Årh jeg er sp frustreret så måtte bare ud med det ! 
kan mærke mine følelser er sat på prøve lige nu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2022

Maximus4

Jeg ville bare droppe dem begge. Hårdt og kontant Tror ikke du skal regne med de lige pludselig bliver ellevilde efter forhold. Du fortjener bedre. 

Anmeld Citér

2. maj 2022

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

SKAL det være én af de to? Hvad med at droppe begge, og finde en helt anden?

Anmeld Citér

2. maj 2022

Anonym trådstarter

Maximus4 skriver:

Jeg ville bare droppe dem begge. Hårdt og kontant Tror ikke du skal regne med de lige pludselig bliver ellevilde efter forhold. Du fortjener bedre. 

Nej præcis tanken har strejfet mig…

Anmeld Citér

2. maj 2022

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

SKAL det være én af de to? Hvad med at droppe begge, og finde en helt anden?

Nej skal det ikke, men har bare nogle følelser i klemme så det er ikke så nemt bare sige fuck det

Anmeld Citér

2. maj 2022

B&J

Sig det til dem begge du søger kærligheden hvis de ikke er klar til det jamen så er det slut for fyr 1 for mig lyder som fyr 2 den ene er bare ærlig omkring det. Men ved det ikke jeg kan jo ikke mærke deres følelser og tanker der for vil jeg bare sige sandheden også inden du får flere følelser i klemme 

Anmeld Citér

2. maj 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Ingen af de 2 fyre lyder til at ville kærligheden. Grunden til fyr 1 ikke siger det, er for at trække den så lang tid som muligt med dig. Så længe han gør det får han jo sex. Jeg ville droppe dem begge hvis jeg var dig.  

Anmeld Citér

2. maj 2022

Kastanje

Tag dør nr 3 - de to første er nitter. 

Find en anden. Dating er ikke svært hvis matchet er rigtigt. Og tænk over hvor du kigger ifht dates og også hvad du skriver og hvad de skriver i deres profiltekst. 

Anmeld Citér

2. maj 2022

ErDuHerIkkeSnart

Du skriver jo selv så fint både svar og løsning i dit første skriv: Du søger forpligtende gensidig kærlighed. Begge de mænd du dater har tydeligt vist og indmeldt, at det vil og kan de ikke give dig. Der er ikke grund til at tolke eller analysere mere - I vil ikke det samme og du må videre, så du finder hvad du søger, selvom det er svært.

Anmeld Citér

2. maj 2022

Mrs.

Synes du skal sætte dig og fortælle dem hvad du søger, og hvad du ønsker for fremtiden, og kan de ikke imødekomme det, så skal det ikke være jer. 

Jeg gjorde dette med min mand da vi havde set hinanden halvanden måned ca, og gjorde helt klart at jeg ville noget seriøst, giftes, børn hus og vovse. Det ville han gerne imøde komme. Vi blev kærester, er i dag gift og har hus osv.  (og han er yngre end jeg så alderen gør ikke altid noget.)

er også rart med klare linjer så den ene part ikke går med håb og ønsker for fremtiden, og ender med at blive såret fordi man ikke er på vej samme vej. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.