Hvad tænker i når i læser det her fra SST?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2022

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Det undrer mig, at du ikke svarer de mange i tråden, der spørger, hvad det er, du finder mystisk, men kun viser interesse for dem, der har negative holdninger til vaccinen. Hvorfor så ikke skrive fra start, at du kun er interesseret i dialog med dem, der er imod vaccine? 
Jeg kunne også godt tænke mig at vide, hvad det er for en position, du har, som gør, at folk med vaccineskader i stor stil rækker ud til dig. Hvad kan du gøre for dem, hvilken indflydelse har du, hvad er din baggrund? Jeg bliver lidt bekymret over, hvad de forventer at kunne få af hjælp fra din side, når du ikke er i stand til at forstå indholdet af den udmelding fra SST, som du indleder tråden her med. 
Umiddelbart gør du ikke din “sag” nogen tjeneste med den måde, du agerer i debatten her. Hvis du vil overbevise nogen om, at du har indsigt og viden til at kunne udtale dig med autoritet om emnet, så skal du da som minimum være indstillet på at besvare de spørgsmål, som dit indlæg rejser. 

Fordi jeg beskytter min energi og har lært fra erfaring at de fleste hverken vil se eller høre. Så jeg indgår i dialog med mennesker som jeg fornemmer har en åbning. Jeg er skam interesseret i hvad de forskellige holdninger er derude. Jeg havde glemt indlægget og svarede de to jeg følte var vigtigst. Jeg kunne godt debattere frem og tilbage med resten, men det er jeg holdt op med. Dem som ønsker "vaccinen" må tage den og fred være med det. Det er deres vej. Min vej er en anden. Jeg synes lige nu det vigtigste er at række hånden ud til dem med vaxskader og lytte til dem og tage dem seriøst. De står model til meget og kan stort set ikke få lov at have en saglig dialog om de skader de er blevet pådraget. Jeg arbejder med at hjælpe dem som bisidder, få deres historier ud og lytte til dem. Der er ingen nysgerrighed på skader forårsaget af vaccinen og det er bekymrende. Lad os få dem undersøgt i det mindste før vi negligerer deres smerter og skader. Det hele er blevet så ensporet desværre. Din mening er ligeså valid som min og det fratager jeg dig på ingen måde. Jeg ønsker bare ikke længere at diskutere noget som kun munder ud i at energien bliver drænet. Jeg læser skam jeres svar og finder det interessant. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.