Vil du giftes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil du giftes?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.720 visninger
28 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2022

Anonym trådstarter

Jeg søger ikke rigtig råd, det her er mere en hyggetråd.

Jeg ved min kæreste gerne vil giftes på et tidspunkt og forhåbentlig med mig, da jeg venter vores første barn  Jeg har også sagt at jeg nok skal sige ja, hvis han spørger. Som barn og teenager har jeg aldrig drømt om at blive gift, men hvis det skal være, så er han helt klart den jeg vil gøre det med  

Vi taler jævnligt om vores hypotetiske bryllup og hvordan vi gerne vil have det, og man kan godt sige at vi har vidt forskellige ønsker. Stod det til mig, så blev det bare en tur på rådhuset og havefest for vores allernærmeste. Han vil derimod gerne vies i kirken og holde stor fest for venner og familie. Fordi det aldrig rigtig har været min drøm, så regner jeg med at vi går med hans ønske, selvom vi nok finder en måde hvor vi begge er glade

Jeg tænker at vi næppe kan være det eneste par, som har forskellige ønsker og hvor den ene er mere hooked på at blive gift, så hvordan har andre håndteret det og hvilke tanker har I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ved min kæreste gerne vil giftes på et tidspunkt og forhåbentlig med mig, da jeg venter vores første barn  Jeg har også sagt at jeg nok skal sige ja, hvis han spørger. Som barn og teenager har jeg aldrig drømt om at blive gift, men hvis det skal være, så er han helt klart den jeg vil gøre det med  

Vi taler jævnligt om vores hypotetiske bryllup og hvordan vi gerne vil have det, og man kan godt sige at vi har vidt forskellige ønsker. Stod det til mig, så blev det bare en tur på rådhuset og havefest for vores allernærmeste. Han vil derimod gerne vies i kirken og holde stor fest for venner og familie. Fordi det aldrig rigtig har været min drøm, så regner jeg med at vi går med hans ønske, selvom vi nok finder en måde hvor vi begge er glade

Jeg tænker at vi næppe kan være det eneste par, som har forskellige ønsker og hvor den ene er mere hooked på at blive gift, så hvordan har andre håndteret det og hvilke tanker har I?

Jeg vil super gerne giftes en dag. Har været klar i snart tolv år, men har accepteret det ikke bliver mere den mand jeg er sammen med idag. 

Vi har tre børn sammen og er verdens bedste venner. Men ift vores forhold er vi på hver vores stier og når vores børn en dag er flyttet hjemmefra, så tror jeg faktisk ikke vi bliver sammen. 

Jeg har flere ønsker ift. Forhold, kærlighed, romantik og giftemål end han har og savner meget i forholdet. Men det okay for nu, nyder vores venskab med benefits og at se vores børn vokse op med deres far og mor sammen. 

Anmeld Citér

25. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg vil super gerne giftes en dag. Har været klar i snart tolv år, men har accepteret det ikke bliver mere den mand jeg er sammen med idag. 

Vi har tre børn sammen og er verdens bedste venner. Men ift vores forhold er vi på hver vores stier og når vores børn en dag er flyttet hjemmefra, så tror jeg faktisk ikke vi bliver sammen. 

Jeg har flere ønsker ift. Forhold, kærlighed, romantik og giftemål end han har og savner meget i forholdet. Men det okay for nu, nyder vores venskab med benefits og at se vores børn vokse op med deres far og mor sammen. 

Anmeld Citér

25. april 2022

Soulaima

Jeg vil rigtig gerne giftes, min kæreste ik så meget �� 

Anmeld Citér

25. april 2022

Mrs.

Jeg er gift

Anmeld Citér

25. april 2022

Anonym

Vi blev gift på rådhuset, alene med vores barn derefter spiste vi en is ved stranden og tog hjem og hyggede os. Vi har begge været gift før. Vi gav ikke hinanden ringede Det var en perfekt dag! 

Anmeld Citér

25. april 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg er lykkelig gift

Anmeld Citér

25. april 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg vil virkelig gerne giftes.. Og helst gerne med min forlovede ..

Min kæreste er egentlig lidt ligeglad med at blive gift, da han bare ser det som et stykke papir.. Og derfor ville han også være tilfreds med en vielse på rådhuset og at vi derefter spiser ude.. 

Jeg derimod vil giftes enten i kirken eller et romantisk sted (strand, eng, skov), og så havde jeg drømt om et kæmpe bryllup for hele familien (over 80 mennesker).. Men vi får ikke råd til et kæmpe bryllup, og vi gider egentlig heller ikke stå for det, så det bliver et lille bryllup med den nærmeste familie (20 mennesker), hvor vi så nok inviterer dem ud på restaurant bagefter med kvalitetsmad og fri bar.. 

Anmeld Citér

25. april 2022

A38

Jeg er lidt som dig, trådstarter. Har aldrig drømt om at blive gift, og synes egentligt det er lidt noget fjollet noget. Desuden hader jeg at være i centrum, og tanken om at gå ned ad kirkegulvet mens alle kigger på mig får det til at løbe mig koldt ned ad ryggen!

Men! Jeg er sammen med mit livs kærlighed, vi har fælles huslån og to børn sammen, så nu vil jeg rigtig gerne giftes af rent praktiske årsager. En tur på rådhuset og måske ud at spise bagefter. Men min kæreste vil gerne den store, romantiske bryllupsfest. Så vi kæmper lidt med at finde et kompromis dér. Jeg går gerne med til det “rigtige” bryllup, hvis bare vi kan slippe for at bruden er for meget i centrum!

Anmeld Citér

25. april 2022

ErDuHerIkkeSnart

Ikke specielt, nej - men jeg vil gerne dele livet med min mand, som jeg nu har været gift med i 10 års tid fordi han synes at det var vigtigt med “papiret”. Jeg kalder ham dog stadig for “min kæreste”, det ændrer sig nok aldrig. Symbolet ved ægteskab bærer ingen betydning for mig - vores kærlighed er den samme som den hele tiden har været.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.