Graviditet og overvægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.319 visninger
22 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. april 2022

Anonym trådstarter

Hej

Sagen er den at jeg lige nu er meget overvægtig(BMI ca 45) og jeg har forsøgt at tabe mig et utal af gange hvor jeg har tabt 10-15 kg, og så er det hele røget på igen +5-10 kg. Jeg er så ked af det og det går mig virkelig på at jeg ikke lykkes

Nu står jeg så samtidig i den situation at jeg er færdig uddannet til næste sommer(2023), hvorfor vi har snakket om at begynde projekt baby engang sidst på året. Jeg vil derfor rigtig gerne tabe mig, da jeg ved det både vil gøre det nemmere at blive gravid og være meget sundere fir os begge.

Jeg vil derfor høre om der er nogle som har gode råd til hvordan de kg forbliver væk? Eller evt nogle sol har prøvet lignende situation og hvad I gjorde?

Jeg har her til aften aftalt med min mand ar vi fra I morgen sørger for at få vores grøntsager og jeg begynder at tælle kalorier igen, i det omfang det er muligt, samt begynde at løbe igen.

Jeg ved ikke om der er nogle som kan hjælpe, men jeg håber også at det kan hjælpe bare at skrive om det!

Tak fordi I har læst med hertil!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Hej

Sagen er den at jeg lige nu er meget overvægtig(BMI ca 45) og jeg har forsøgt at tabe mig et utal af gange hvor jeg har tabt 10-15 kg, og så er det hele røget på igen +5-10 kg. Jeg er så ked af det og det går mig virkelig på at jeg ikke lykkes

Nu står jeg så samtidig i den situation at jeg er færdig uddannet til næste sommer(2023), hvorfor vi har snakket om at begynde projekt baby engang sidst på året. Jeg vil derfor rigtig gerne tabe mig, da jeg ved det både vil gøre det nemmere at blive gravid og være meget sundere fir os begge.