Positiv ægløsningstest i 5 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2022

Anonym

på 3+3, så ville jeg altså ikke helt tabe håbet endnu. 
det er tidligt at kunne teste positiv.

jeg kunne ikke teste positiv før 4+2. 

men det meget mærkeligt din æl test bliver ved at være positiv, hvis ikke det fordi du er gravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2022

Anonym trådstarter

på 3+3, så ville jeg altså ikke helt tabe håbet endnu. 
det er tidligt at kunne teste positiv.

jeg kunne ikke teste positiv før 4+2. 

men det meget mærkeligt din æl test bliver ved at være positiv, hvis ikke det fordi du er gravid. 

Desværre også negativ idag æv! Okay kunne du slet ikke teste svagt positivt før der? 

Føler mig virkelig gravid

Har tunge varme bryster, øget udflåd (plejer at være knastør) murren i maven og sindssygt træææt.. synes også ting dufter anderledes, mere intens

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

6. april 2022

Anonym

Er det ikke noget med, at du har PCO/PCOS? For så mener jeg, at man ofte kan få positive ÆL-teste uden at have ægløsning 

Anmeld Citér

6. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er det ikke noget med, at du har PCO/PCOS? For så mener jeg, at man ofte kan få positive ÆL-teste uden at have ægløsning 

Jeg har ikke pco, blot en enkelt cyste en gang imellem. Men om det kan slå ud også det ved jeg ikke 

Anmeld Citér

6. april 2022

Anonym trådstarter

Vi har ihvertfald forsøgt i over 2 år og jeg har aldrig oplevet de var positive så længe. Max 4 dage efter 1. Positive ægløsningstest. Men man ved selvfølgelig aldrig om det er tilfældet nu.

Anmeld Citér

6. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har ikke pco, blot en enkelt cyste en gang imellem. Men om det kan slå ud også det ved jeg ikke 

Hmm det tænker jeg desværre godt, at det kan.. Prøv at snakke med din læge/gynækolog om det

Anmeld Citér

6. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hmm det tænker jeg desværre godt, at det kan.. Prøv at snakke med din læge/gynækolog om det

Okay så er det nok bare det æv!

De har bare aldrig gjort det før

Anmeld Citér

6. april 2022

Anonym

Anonym skriver:

Desværre også negativ idag æv! Okay kunne du slet ikke teste svagt positivt før der? 

Føler mig virkelig gravid

Har tunge varme bryster, øget udflåd (plejer at være knastør) murren i maven og sindssygt træææt.. synes også ting dufter anderledes, mere intens

4+0 var der ingenting. total blank. 

og jeg var virkelig bare i kulkælderen, og med total lyst til at opgive det hele. 

4+2 var jeg stadig negativ på en morgen urin test.

underligt nok var den bragende positiv da jeg så forsøgte samme dag til eftermiddag, hvor jeg ikke engang havde holdt mig særlig længe. 

og hver dag efter det jeg testede, var de dårlige på morgen urinen, men flotte på eftermiddag eller aften. 

total mærkeligt.

I sidste uge var vi dog til tidlig scanning på hospitalet (grundet dårlig oplevelse med tidligere MA) 

og så en flot lille bønne, med et hjerte der slog

Anmeld Citér

6. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

4+0 var der ingenting. total blank. 

og jeg var virkelig bare i kulkælderen, og med total lyst til at opgive det hele. 

4+2 var jeg stadig negativ på en morgen urin test.

underligt nok var den bragende positiv da jeg så forsøgte samme dag til eftermiddag, hvor jeg ikke engang havde holdt mig særlig længe. 

og hver dag efter det jeg testede, var de dårlige på morgen urinen, men flotte på eftermiddag eller aften. 

total mærkeligt.

I sidste uge var vi dog til tidlig scanning på hospitalet (grundet dårlig oplevelse med tidligere MA) 

og så en flot lille bønne, med et hjerte der slog

Hvor lyder det bare vildt! Åhh... wauw stort Tillykke

Håber jeg er lige så heldig

Anmeld Citér

6. april 2022

Anonym

En ægløsning test kan snildt reagere på graviditet. Meeen når en graviditet giver udslag på en ægløsning test , er det fordi man har hcg i urinen , og en graviditet test vil derfor også være positiv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.