Positiv ægløsningstest i 5 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2022

Anonym

Baby plan g teste er bare så onde synes jeg .

Jeg har vitterligt leveret meget tydelige streger på dem og har ikke gravid nogen af gangene 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2022

Anonym trådstarter

__anonym skriver:

Øv øv. Men den kan jo nå at komme endnu hvis ikke du er så langt henne

Tror desværre ikke på det mere, nu hvor jeg jo havde en positiv igår og ikke idag Men tak for dine krydsede fingre

Anmeld Citér

1. april 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Baby plan g teste er bare så onde synes jeg .

Jeg har vitterligt leveret meget tydelige streger på dem og har ikke gravid nogen af gangene 

Ej hvor irriterende!! så køber jeg andre fra nu af. Man når jo lige at blive så glad

Anmeld Citér

1. april 2022

Anonym

Derfor kan det godt være "farligt" at teste før test dag, så for at spare dig selv for en masse besvær så vent til test dag selvom det er svært

Anmeld Citér

1. april 2022

Anonym trådstarter

Ja det sker ikke her Det er jeg et alt for stort testmonster til. Har været i "gamet" I nogle år. Ville være lige så skuffet hvis jeg fik min menstruation uden at have testet, og så er der lidt at lave i ventetiden

Anmeld Citér

1. april 2022

Anonym trådstarter

Har bestilt nye test hjem (valmed) de plejer at være mere pålidelige, synes jeg.

Anmeld Citér

3. april 2022

Mortilel

Anonym skriver:

Har bestilt nye test hjem (valmed) de plejer at være mere pålidelige, synes jeg.

Er der noget nyt ?

Anmeld Citér

3. april 2022

Anonym trådstarter

Mortilel skriver:

Er der noget nyt ?

Åhh.. nej desværre Har ikke flere teste og de nye er der nok først på Tirsdag

Anmeld Citér

3. april 2022

Anonym trådstarter

Har den mærkeligste fornemmelse i underlivet og maven i øjeblikket. Ligesom ved plukveer. Min mave bliver også helt hård når det sker

Anmeld Citér

5. april 2022

Anonym trådstarter

Havde glædet mig så meget til idag hvor jeg fik teste hjem. Er idag ca 3+3 3+4 

Har lige testet og den er fuldstændig negativ! Troede virkelig jeg var gravid, har så mange symptomer som jeg aldrig har haft i den tid vi har forsøgt. Min krop har snydt mig på det groveste Tog også en ægløsningstest og den er stadig positiv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.