Positiv ægløsningstest i 5 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Positiv ægløsningstest i mange dage i træk

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

26.051 visninger
65 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. marts 2022

Anonym trådstarter

Har haft positiv ægløsningstest 5 dage i træk.. plejer max at have det i 2-3 dage. 

Håber selvfølgelig det skyldes en graviditet men tør heller ikke have forventninger om det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2022

Anonym trådstarter

Sådan i 5 dage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. marts 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Der er ingen grund til at teste efter første positive test. Men det er normalt at den kan være positiv i flere dage. 

Fra første positive går der op til 36-48 timer inden æl. 5 dage efter positiv test har et evt befrugtet æg jo ikke engang sat sig fast. 

Man kan godt få en positiv æl test ved graviditet, men jeg har ikke hørt om nogen der har testet positiv på æl test grundet hcg hvor de ikke samtidig har kunnet teste på en alm g-test

Anmeld Citér

28. marts 2022

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Der er ingen grund til at teste efter første positive test. Men det er normalt at den kan være positiv i flere dage. 

Fra første positive går der op til 36-48 timer inden æl. 5 dage efter positiv test har et evt befrugtet æg jo ikke engang sat sig fast. 

Man kan godt få en positiv æl test ved graviditet, men jeg har ikke hørt om nogen der har testet positiv på æl test grundet hcg hvor de ikke samtidig har kunnet teste på en alm g-test

Okay jamen så er der da ihvertfald ingen forventninger om det.

Anmeld Citér

28. marts 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Okay jamen så er der da ihvertfald ingen forventninger om det.

Jeg blev i tvivl om du mente at testen ville blive ved med at være positiv efter æl hvis man var gravid? Eller om du er i tvivl om du er gravid og altså har haft æl for noget tid siden i stedet? Jeg har svaret ud af det første, men hvis du mener det sidste, er der ikke andet for end at tage en g-test 

Anmeld Citér

28. marts 2022

SassAs

Jeg ville tage en graviditetstest hvis jeg var dig. Jeg er gravid. Den cyklus jeg blev gravid i, havde jeg ikke kunne fange ægløsning, jeg prøvede så at teste for ægløsning igen, hvis den nu havde tænkt sig at ligge sent, teststregen blev mere positiv end kontrolstreg og fik derefter en positiv graviditetstest

Anmeld Citér

28. marts 2022

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Jeg har allerede testet for graviditet også Selvom det jo er ALT for tideligt :-D Den var selvfølgelig negativ! Jeg prøver igen om nogle dage og håber på et positivt resultat  

Anmeld Citér

30. marts 2022

Anonym trådstarter

Idag 3+0 fortsat meget positiv ægløsningstest men stadig negativ graviditetstest ÆV! Ved godt det selvfølgelig er for tideligt med positiv graviditetstest men håbede nu alligevel  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. marts 2022

Mortilel

Jeg ser en svag streg på din graviditetstest

Anmeld Citér

30. marts 2022

Anonym trådstarter

Mortilel skriver:

Jeg ser en svag streg på din graviditetstest

Gør du Jeg kan godt se en streg i virkeligheden men ikke på billedet. Den er uden farve, så tænkte det var en skyggestreg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.