Konfirmationsgave til datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2022

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvis hun ikke er til smykker så ville jeg finde noget andet. Det holder heller ikke deres værdi, andet end vægten i guld eller sølv, medmindre det er et meget specielt smykke. 

Jeg ville tænke en rejse, hvis budgettet er til det. Måske drømmer hun om at komme ud af snorkle, se en musical, nordlys eller noget andet. Vi har tænkt en safari. Det kunne også være en lækker taske, et ur eller noget andet. Betalt kørekort til den tid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2022

Sprit25

Nu er mine meget små, men jeg tænker de får en rejse/en oplevelse 

Anmeld Citér

22. februar 2022

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Hvad slags sommerhøjskole er det?

Hun har selv sparet sammen til en bestemt bærbar computer, som hun lige har købt her i efteråret. Samtidig har hun også sparet op til OG købt et klaver, som hun har på værelset, så det gør gavekøb og ønsker lidt mere udfordrene�� På den anden side, er det jo dejligt, hun er god til at spare penge op, til det hun gerne vil have

Ej hvor flot! Men ja det giver lidt større udfordringer på gavefronten

Det er familiehøjskole en uge i sommerferien. Vi har været der en gang før på Ollerup højskole og min datter elskede det 

Anmeld Citér

22. februar 2022

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Ej hvor flot! Men ja det giver lidt større udfordringer på gavefronten

Det er familiehøjskole en uge i sommerferien. Vi har været der en gang før på Ollerup højskole og min datter elskede det 

Ja hun er virklig god til at spare op, til de ting hun ønsker sig, så det har da også lige taget nogen år, at nå i mål med. Men det er så også 2 ting hun bruger hver dag, og tit på samme tid. 

Lyder mega fedt med sådan et familie ophold!! 

Anmeld Citér

22. februar 2022

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Nu er mine meget små, men jeg tænker de får en rejse/en oplevelse 

Ja tænker nemlig også, at det er 2 rigtig gode muligheder. Især nu hvor ting åbner mere op igen, og forhåbenlig også er lidt mere forudsigelige og nemmer, at gennemskue. 

Anmeld Citér

22. februar 2022

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Hvis hun ikke er til smykker så ville jeg finde noget andet. Det holder heller ikke deres værdi, andet end vægten i guld eller sølv, medmindre det er et meget specielt smykke. 

Jeg ville tænke en rejse, hvis budgettet er til det. Måske drømmer hun om at komme ud af snorkle, se en musical, nordlys eller noget andet. Vi har tænkt en safari. Det kunne også være en lækker taske, et ur eller noget andet. Betalt kørekort til den tid. 

Kørekortet har vi lavet en opsparing til.

Tænker at vi må kigge på evt en rejse, nu hvor det hele er ved at åbne lidt mere op igen

Anmeld Citér

22. februar 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

En medaljon med en tekst fra min mand bagpå og et billede af de to sammen indeni. (Min mand er sjældent hjemme og de to har et meget tæt forhold til hinanden, så den betød alverden for hende)

Og så bare for hyggens skyld satte vi æsken i en sløjfe om halsen på en kæmpe bamse

Lyder også som en rigtig flot og personlig gave

Anmeld Citér

22. februar 2022

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Vores ene dreng fik billetter til stand up i kongrescentret. 

Hvis hun er til musik - er der en del på Fermaten og self også boxen.

Hvis det skal være noget mor/ datter kunne det jo være wellness med en cafetur bagefter.

Ja må Helle stikke hende bladet, fra de forskellige steder, så hun kan se om der er noget deri, hun kunne tænke sig!

Hun skal forkæles, sammen med hendes veninde, her inden konfirmationen, hvor de ska have ansigtsbehandling osv. En gave de faktisk fik i julegave forie jul, nu de har ramt teanagealderen��

Anmeld Citér

23. februar 2022

lineog4

Vores søn blev konfirmeret i efteråret, men havde fået gaven på forhånd = en computer. Han fik den fordi han er glad for at spille magic card, og da der var alle restriktioner med cororna, så kunne de ikke mødes og spille med de fysiske kort, og med en computer kunne han spille på en spille platform med virtuelle kort. 

Min datter valgte ikke at blive konfirmeret (hun blev "kun" døbt og ville ikke fejres). Hun fik en rejse til New York med ungdomsskolen som så udgjorde samlet festen og gaven. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.