Konfirmationsgave til datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2022

Anonym trådstarter

havudsigt skriver:

Jeg har ikke selv så gamle børn endnu, men når vi kommer der til vil jeg købe et smykke. Det vil have en fortsat værdi kunne anvendes i mange år. Jeg fik til min egen konfirmation et meget fint armbånd som jeg stadig bruger i dag og som jeg er super glad for!

Vi har også foreslået smykker, men fordi hun normalt ikke rigtig bruger smykker, er hun meget i tvivl. 

Men jeg tænker nemlig også et fint smykke, kunne være en fed gave. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2022

Anonym trådstarter

Mamman skriver:

En rejse kun os to

Vi overvejer en tur til endten London eller Berlin, men det ville nok mere blive en familie tur, da det er noget vi har haft udsat de sidste 2 år, pga corona. 

Anmeld Citér

22. februar 2022

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Alle mine har fået en mobiltelefon, og det har også været det de har ønsket.

De får smykker af bedsteforældrene.

Begge unger har allerede en mobil, så det er ikke noget hun går og snakker om, at hun ønsker sig.

Bedsteforældrene spørg alle sammen, hvad hun ønsker sig, og hun blir ved med at sige at hun jo ikke mangler noget, så hun ved slet ikke, hvad hun skal ønske sig

Anmeld Citér

22. februar 2022

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Alle vores får eller har fået et gavekort til kørekort.

Derudover får de en oplevelse. - vores datter der skal konfirmeres her i april - får et bongiejump  som hun har ønsket sig. 

Kørekort er der allerede lavet en opsparing på, som vi sætter penge ind på, i stedet for feks faste lommepenge. 

Jeg har foreslået hende, at hun jo kunne ønske sig en oplevelse, så det er hun ved at undersøge. Har foreslået at det feks kunne være en fed koncert eller noget. 

Hvis ikke jeg husker helt fejl, så er du fra Herning området ik? Hvis ja, hvilken oplevelser har i så været til, hvis der har været noget her omkring? 

Anmeld Citér

22. februar 2022

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Min datter har ønsket sig sommerhøjskole og en macbook (og en masse tøj, tasker osv). Hun får enten macbook af mig og hendes far eller en ferie/højskole ophold for mig og hende

Hvad slags sommerhøjskole er det?

Hun har selv sparet sammen til en bestemt bærbar computer, som hun lige har købt her i efteråret. Samtidig har hun også sparet op til OG købt et klaver, som hun har på værelset, så det gør gavekøb og ønsker lidt mere udfordrene�� På den anden side, er det jo dejligt, hun er god til at spare penge op, til det hun gerne vil have

Anmeld Citér

22. februar 2022

Anonym trådstarter

Emma1708 skriver:

Hjemme hos os, der er festen gaven ��

Syntes også det er en dejlig gave! 

Anmeld Citér

22. februar 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Min yngste svigerinde blev konfirmeret sidste år og fik en iPhone som hun ønskede sig af sin mor, og vi gav hende en halskæde, med indgraveret smykke i. 

Begge vores unger har allerede en mobil, så hun gir ikke udtryk for at hun går og ønsker sig en ny. Hun er ret nem at stille tilfreds hva elektronik angår

Hvad slags smykke er det? 

Anmeld Citér

22. februar 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Begge vores unger har allerede en mobil, så hun gir ikke udtryk for at hun går og ønsker sig en ny. Hun er ret nem at stille tilfreds hva elektronik angår

Hvad slags smykke er det? 

En medaljon med en tekst fra min mand bagpå og et billede af de to sammen indeni. (Min mand er sjældent hjemme og de to har et meget tæt forhold til hinanden, så den betød alverden for hende)

Og så bare for hyggens skyld satte vi æsken i en sløjfe om halsen på en kæmpe bamse

Anmeld Citér

22. februar 2022

Carina:-)

Anonym skriver:

Kørekort er der allerede lavet en opsparing på, som vi sætter penge ind på, i stedet for feks faste lommepenge. 

Jeg har foreslået hende, at hun jo kunne ønske sig en oplevelse, så det er hun ved at undersøge. Har foreslået at det feks kunne være en fed koncert eller noget. 

Hvis ikke jeg husker helt fejl, så er du fra Herning området ik? Hvis ja, hvilken oplevelser har i så været til, hvis der har været noget her omkring? 

Vores ene dreng fik billetter til stand up i kongrescentret. 

Hvis hun er til musik - er der en del på Fermaten og self også boxen.

Hvis det skal være noget mor/ datter kunne det jo være wellness med en cafetur bagefter.

Anmeld Citér

22. februar 2022

drabo

Profilbillede for drabo
Anonym skriver:

Vi har også foreslået smykker, men fordi hun normalt ikke rigtig bruger smykker, er hun meget i tvivl. 

Men jeg tænker nemlig også et fint smykke, kunne være en fed gave. 

Som en der ikke selv gik med smykker, så hadede jeg til min konfirmation at alle mente en pige skulle have smykker i konfirmationsgave. De ligger alle sammen et eller andet sted og er aldrig blevet brugt.

jeg fik en lækker seng som fulgte mig i mange år.

men ellers rejser og oplevelser især når det lyder til hun har de større elektronikting hun ønsker sig.

er der en by hun drømmer om at se eller måske er hun til teater eller musical.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.