Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Spørgsmål til alle jer, hvis datter der skal konfirmeres i år, eller som er blevet det, indenfor de sidste par corona år.
Hvad giver i jeres døtre i gave?
Hvad har i givet jeres døtre i konfirmationsgave?
Hvad har de ønsket sig?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smykke..?
Jeg har ikke selv så gamle børn endnu, men når vi kommer der til vil jeg købe et smykke. Det vil have en fortsat værdi kunne anvendes i mange år. Jeg fik til min egen konfirmation et meget fint armbånd som jeg stadig bruger i dag og som jeg er super glad for!
En rejse kun os to
Alle mine har fået en mobiltelefon, og det har også været det de har ønsket.
De får smykker af bedsteforældrene.
Alle vores får eller har fået et gavekort til kørekort.
Derudover får de en oplevelse. - vores datter der skal konfirmeres her i april - får et bongiejump som hun har ønsket sig.
Min datter har ønsket sig sommerhøjskole og en macbook (og en masse tøj, tasker osv). Hun får enten macbook af mig og hendes far eller en ferie/højskole ophold for mig og hende
Hjemme hos os, der er festen gaven
Min yngste svigerinde blev konfirmeret sidste år og fik en iPhone som hun ønskede sig af sin mor, og vi gav hende en halskæde, med indgraveret smykke i.
Kastanje skriver: Smykke..?
Det har vi foreslået hende, men hun er ikke den store smykke bruger, så hun er meget i tvivl.
Jeg syntes jo et smykke, ville være en fed gave, som man altid vil kunne bruge.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128