6 mdr gammel krudt i røven .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2009

Mca<3

Pernilleh skriver:

Det er vist meget forskelligt.Jeg tror vi har været heldige med at vi ikke kunne mærke mere til det end det.Han døjer dog også lidt med al for megen uro og for mange mennesker,men han er helt med mht. størrels og alt andet

Han vejede 2620 og vi var indlagt i 6 dage.Han fik sondemad og jeg havde fået kejsersnit.De ville gerne have beholdt os lidt længere,men jeg ville bare hjem,så det fik jeg endelig lov til

Da han var 5 mdr. vejede han 8,3 og var 68 cm.,så der er ikke noget at komme efter derNu kommer sundhedspl. på tirsdag,så bliver det spændende.Jeg skyder på 15 kg.

What  15 kg ,, Mener du det ????  Hi hi det lyder vildt .. Alexander er stor og vejer 10.2 ...   Super dejligt han er alderssvarende  og stor ,,,   Hvorfor skulle han ud før ?? Fik du fostervandsforgiftning ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Alexanders Moar ... skriver:

What  15 kg ,, Mener du det ????  Hi hi det lyder vildt .. Alexander er stor og vejer 10.2 ...   Super dejligt han er alderssvarende  og stor ,,,   Hvorfor skulle han ud før ?? Fik du fostervandsforgiftning ??

Ha,ha,nej,det mærker bare sådan,for pokker,hvor er han blevet tung

Jeg havde foranliggende moderkage,så jeg måtte ikke føde selv.Der var blevet planlagt kejsersnit til d. 7/5,men jeg begyndte at bløde og fik veer,og så blev det til et akut kejsersnit d. 30/4.Men det var også fint nok,så havde jeg slet ikke tid til at gå og bekymre mig og faste og alt det der

Anmeld

30. oktober 2009

Pernilleh

Æh,kom da lige til at se at din Alexander vejer 10 kg.!For søren da også,han må ellers være tung at slæbe rundt på

Kan han sidde,kravle,rulle?Anything?

Anmeld

30. oktober 2009

Mca<3

Pernilleh skriver:

Ha,ha,nej,det mærker bare sådan,for pokker,hvor er han blevet tung

Jeg havde foranliggende moderkage,så jeg måtte ikke føde selv.Der var blevet planlagt kejsersnit til d. 7/5,men jeg begyndte at bløde og fik veer,og så blev det til et akut kejsersnit d. 30/4.Men det var også fint nok,så havde jeg slet ikke tid til at gå og bekymre mig og faste og alt det der

Puha foran liggende moderkage ,, Det er ikke rart , man går vel og er lidt nervøs .. Ja Alex er sgu en tung dreng ,, Hmm han sidder ,, ruller rundt og maver sig lidt rundt ,,,  Hva med din Alex ???

Anmeld

30. oktober 2009

Pernilleh

Puha foran liggende moderkage ,, Det er ikke rart , man går vel og er lidt nervøs .. Ja Alex er sgu en tung dreng ,, Hmm han sidder ,, ruller rundt og maver sig lidt rundt ,,,  Hva med din Alex ???

Min tykke Alex ligger på ryggen som en strandet hval,basker med armene og brokker sig højlydt

Den sidste uge er han blevet rigtig god til at ligge på maven og løfte sig højt med armene og indimellem drejer han lidt rundt,men han kan hverken sidde eller rulle eller noget.Men det må meeeget gerne snart komme,for han er SÅ klar til det(og det er vi også!).Han keder sig og det er temmelig anstrengende konstant at skulle underholde ham,fordi han ingenting kan selv.Åh,hvor jeg glæder mig til han i det mindste kan sidde selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. oktober 2009

Mca<3

Pernilleh skriver:

Min tykke Alex ligger på ryggen som en strandet hval,basker med armene og brokker sig højlydt

Den sidste uge er han blevet rigtig god til at ligge på maven og løfte sig højt med armene og indimellem drejer han lidt rundt,men han kan hverken sidde eller rulle eller noget.Men det må meeeget gerne snart komme,for han er SÅ klar til det(og det er vi også!).Han keder sig og det er temmelig anstrengende konstant at skulle underholde ham,fordi han ingenting kan selv.Åh,hvor jeg glæder mig til han i det mindste kan sidde selv

He he altså  ,,  Når han er sød ,, Han er sgu da bare doven og forstår ham godt ..  Alex har siddet en måneds tid og små kravlet- rullet i 3 uger ,,

Anmeld

31. oktober 2009

Mca<3

He he altså  ,,  Når han er sød ,, Han er sgu da bare doven og forstår ham godt ..  Alex har siddet en måneds tid og små kravlet- rullet i 3 uger ,,

Min Alex ,,

Anmeld

1. november 2009

Pernilleh

Ja,han er alt for forkælet,er han

Åh,hvor er han dejlig,din Alex...og dygtig!Hold da op,altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.