6 mdr gammel krudt i røven .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

Mca<3

Pernilleh skriver:

Min Alexander på 6 måneder er også en vildbasse,som til mors store fortrydelse ikke gider kramme og nusse.Jeg håber også det kommer,som andre skriver

Sjovt du også har en Alexander på 6 mdr ..  Hvornår er han født ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Moar ,,, skriver:

Sjovt du også har en Alexander på 6 mdr ..  Hvornår er han født ??

Jamen,han fylder 6 måneder i morgen,han er fra 30 april

Hvad med din Alexander?

Anmeld

29. oktober 2009

Mca<3

Pernilleh skriver:

Jamen,han fylder 6 måneder i morgen,han er fra 30 april

Hvad med din Alexander?

Min er fra 5 april  Er du ikke inde i kvartal 2 mødre gruppe ??

Anmeld

29. oktober 2009

Pernilleh

Moar ,,, skriver:

Min er fra 5 april  Er du ikke inde i kvartal 2 mødre gruppe ??

Hvor sjovt med vores små Alexandere

Jo,jeg har da i hvert fald skrevet et indlæg eller 2 derinde,mener jeg

Anmeld

30. oktober 2009

Mca<3

Pernilleh skriver:

Hvor sjovt med vores små Alexandere

Jo,jeg har da i hvert fald skrevet et indlæg eller 2 derinde,mener jeg

Nårh ok   Det nok fordi jeg skriver mest i kvartal 1 ,, Han skulle have været født i marts ,,,  Ja sjovt ,, han er sød din lille Alexander . Kalder i ham for Alexander ??   Jeg kommer konstant til at kalde ham for Alex og det er egentligt lidt åndsvagt,,

Anmeld

30. oktober 2009

Pernilleh

Moar ,,, skriver:

Nårh ok   Det nok fordi jeg skriver mest i kvartal 1 ,, Han skulle have været født i marts ,,,  Ja sjovt ,, han er sød din lille Alexander . Kalder i ham for Alexander ??   Jeg kommer konstant til at kalde ham for Alex og det er egentligt lidt åndsvagt,,

Ha,ha,min Alexander skulle så have været født d. 31/5,så han kunne have været et juni barn

Nej,vi kalder ham faktisk ikke andet end MøffeVi er så småt begyndt at prøve at kalde ham Alexander,for han kan jo ikke komme i skole og blive kaldt MøffeDet har han heddet siden jeg var gravid,fordi han var så vild og "møffede" rundt hele tiden,og så har det hængt ved.Man får nogle mærkelige vaner med de små

Anmeld

30. oktober 2009

Mca<3

Pernilleh skriver:

Ha,ha,min Alexander skulle så have været født d. 31/5,så han kunne have været et juni barn

Nej,vi kalder ham faktisk ikke andet end MøffeVi er så småt begyndt at prøve at kalde ham Alexander,for han kan jo ikke komme i skole og blive kaldt MøffeDet har han heddet siden jeg var gravid,fordi han var så vild og "møffede" rundt hele tiden,og så har det hængt ved.Man får nogle mærkelige vaner med de små

Hold op så slap du for maven 1 md før tid ..  Du sgu heldig

Anmeld

30. oktober 2009

Pernilleh

Moar ,,, skriver:

Hold op så slap du for maven 1 md før tid ..  Du sgu heldig

Jah,det var jeg egentlig også glad for,men han sov så til gengæld hele den første måned,fordi han var for tidligt født...

Anmeld

30. oktober 2009

Mca<3

Pernilleh skriver:

Jah,det var jeg egentlig også glad for,men han sov så til gengæld hele den første måned,fordi han var for tidligt født...

Gør de tit det når de er for tidligt født `??  Hvor meget vejede han ?? Var i indlagt længe ??

Anmeld

30. oktober 2009

Pernilleh

Moar ,,, skriver:

Gør de tit det når de er for tidligt født `??  Hvor meget vejede han ?? Var i indlagt længe ??

Det er vist meget forskelligt.Jeg tror vi har været heldige med at vi ikke kunne mærke mere til det end det.Han døjer dog også lidt med al for megen uro og for mange mennesker,men han er helt med mht. størrels og alt andet

Han vejede 2620 og vi var indlagt i 6 dage.Han fik sondemad og jeg havde fået kejsersnit.De ville gerne have beholdt os lidt længere,men jeg ville bare hjem,så det fik jeg endelig lov til

Da han var 5 mdr. vejede han 8,3 og var 68 cm.,så der er ikke noget at komme efter derNu kommer sundhedspl. på tirsdag,så bliver det spændende.Jeg skyder på 15 kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.