6 mdr gammel krudt i røven .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.585 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. oktober 2009

Mca<3

Syntes Alexander er sådan en urolig dreng . Med det mener jeg at han aldrig rigtigt sidder stille ,,  Hvis han sidder op elsker han at sidde og rokke , Hvis han spiser bliver han så nemt ukoncentreret og kigger alle mulige andre steder hen .. Han vil ikke rigtigt putte - nusse - kramme - Så bliver man revet i hovedet eller får en øre undersøgelse   Er det kun mit barn der er sådan ????   Kan ikke huske hvordan de store var og er da snart lidt bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Mathilde

Celina på 3½mdr er lige sådan. Hun skal også følge med i alting, så jeg kan f.eks. ikke spise et æble mens jeg ammer, for så kan hun ikke koncentrere sig og slipper brystet. Min kæreste skal heller ikke sidde lige ved siden af, for så vil hun kigge på ham i stedet for... Der skal helst ske noget hele tiden, ellers keder hun sig. Siden hun var 8 uger har hun helst villet stå op og gider ikke at sidde og putte.... Arme og ben kører på hende hele tiden.

Så nej, det er ikke kun dit barn der er sådan

Anmeld

29. oktober 2009

Emmaskatten

Emma var på præcis samme måde i den alder......og er det stadigvæk....
Der skulle bare ske noget hele tiden også når man bare havde lyst til at sidde og nusse hende eller slappe af.....
Hun har total krudt i rumpen .......hahaha
Så vi er da nogle stykker...hehe
Knus herfra

Anmeld

29. oktober 2009

Vingummien

Sådan har Emil også været og det vente først rigtig da han blev 1 år. Nu er han så en rigtig putte trold og elsker at hænge på mors arm og får krammer osv af ham.
Ellers har han også været over alt, måtte stoppe med amning da han blev 3 mdr fordi han ikke kunne ligge stille til det og tage ham op og give ham et knus ellers bare sidde med ham uden modstand skete meget sjældent.

Jeg valgte at se det som positivt at han var så aktiv og bare ville undersøge verden så meget som muligt. Og nu nyyyyyder jeg rigtig meget at sidde med ham på armen og synge eller se tegenfilm eller hvad vi nu finder på.

Anmeld

29. oktober 2009

Mca<3

Hi hi hvor er det dejligt at høre jeres også er sådan  Ha Mathilde ,, helt det samme ,, jeg må absolut ingenting når jeg ammer , kan ikke engang drikke ,,Tak for svar

Anmeld

29. oktober 2009

JustAnotherName

Bianca var også sådan som lille. Der skulle også helst ske noget hele tiden. Og hun havde ikke tid/lyst til puttenusse.
Men det kom senere. Idag er hun 2 år, og stadig fuld af krudt i måsen. Men hun er samtidig en utrolig kærlig pige, som gerne giver én et kram eller et mys.

Celina er godt 5 måneder. Hun bliver også nemt ukoncentreret når jeg ammer hende nu. Hun skal hele tiden rulle om på den anden side, væk fra brystet, for at se hvad der foregår deromme... Så sidder man dér med sit blottede bryst som sender en forgæves mælkestråle lige ud i luften   ...hehe.

Hun fandt meget tidligt ud af, at det giver bedre overblik at sidde op end at ligge ned, så hun vil også helst OP så hun kan se alting.

Men til forskel fra sin storesøster, så er hun nu også en puttenusse-pige, som gerne vil holdes tæt engang imellem.
Og det nyder jeg selvfølgelig, da jeg med den ældste, var lidt undrene og øv over, at hun ikke gad det ret meget, da hun var lille.

Anmeld

29. oktober 2009

qp

Sådan var min søn altså også... hehe... NU får jeg de største krammere af ham og han er lige blevet 1 år.

De er jo så små og de skal jo undersøge ALT hvad der sker omkring dem. Med tiden "ved de tingene er der" og tingene er derfor ikke nye for dem i samme forstand som i 6 mdrs alderen.

Anmeld

29. oktober 2009

Rikke, Liam & Linus

Mathilde skriver:

Celina på 3½mdr er lige sådan. Hun skal også følge med i alting, så jeg kan f.eks. ikke spise et æble mens jeg ammer, for så kan hun ikke koncentrere sig og slipper brystet. Min kæreste skal heller ikke sidde lige ved siden af, for så vil hun kigge på ham i stedet for... Der skal helst ske noget hele tiden, ellers keder hun sig. Siden hun var 8 uger har hun helst villet stå op og gider ikke at sidde og putte.... Arme og ben kører på hende hele tiden.

Så nej, det er ikke kun dit barn der er sådan

Det lyder fuldstændig ligesom Liam

Så tror da at det er meget normalt. Synes godt nok også det kan være lidt meget at der SKAL ske noget hele tiden. Men samtidig dejligt at have et barn der er så nysgerrigt og har lyst til at prøve nye ting.

Anmeld

29. oktober 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Min Alexander på 6 måneder er også en vildbasse,som til mors store fortrydelse ikke gider kramme og nusse.Jeg håber også det kommer,som andre skriver

Anmeld

29. oktober 2009

frk andreasen

sådan var jasmin også og er det stadigvæk ha ha.. hun er et meget aktivt barn der skal ske noget hele tiden hun er snart 2,8år. men der er da også tid til at lige og stoppe op giv mig et knus og sig elsker dig mor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.