BAE skriver:
Nej jeg stiller DIG et spørgsmål. Hvorfor havde du behov for at kommentere på hendes holdning? Jeg siger ikke hvad du skal mene.
Er der kommet nye debatregler, så man ikke længere må kommentere andres indlæg og dermed … - debattere? Og skal man i givet fald begrunde over for tredje-aktører, hvorfor man gjorde det?
Det har til enhver tid været både legalt og normalt, at man kommenterer på andres indlæg, hvad enten det er for at markere enighed, uenighed, stille opklarende spørgsmål m.v. Hvis man ikke ønsker at gå i debat og dialog, men kun vil meddele sin holdning til TS, forsvinder pointen med at skrive i et åbent debatforum. Så kunne man i det aktuelle tilfælde bare afgive sin stemme.
Ienfart holder sig til debatemnet - men når du kommer flyvende ind fra sidelinjen for at afkræve ham forklaring på, at han skriver en kommentar til en anden, er det ham og ikke dig, der gør noget forkert - ? Jeg kunne i tråd med dette spørge dig, hvorfor du har behov for at kommentere. Overtræder du ikke dermed den “regel”, du selv ønsker at indføre?
Jeg vil i øvrigt henvise til moderatorerne herinde, hvis man mener, nogen overtræder reglerne.
Anmeld
Citér