Nabo og problemer.. hvad gør vi, gode råd søges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2022

Mrs.

Anonym skriver:

Jeg forstår det faktisk godt, ens naboer har jo ikke bedt om at høre på et grædende barn hele natten når de skal op på arbejde næste dag.

Tog selv hensyn til mine naboer ved at lydisolere mit barns værelse bedst muligt og forblive inde på hans værelse natten over i stedet for at gå rundt med ham i hele lejligheden. 

Der mener jeg jo at kan man ikke holde ud at der er andre mennesker omkring ind - heriblandt også familier med spædbørn og alt hvad det indebærer, så må man lade være med at bo i lejlighed. 
Der vil bare være støj i boligkomplekser. Vi boede 8 år i vores lejlighed, og min overbo havde 5 børn! Og de stod alle op kl 5.30 hver dag og skrabede stolene over gulvet - jeg kunne altid fortælle præcis hvad tid de spiste et måltid og hvor længe det tog, jeg kunne høre når der blev råbt de skulle børste tænder mm. Og sådan er det nu en gang når man bor i en lejlighed. Hvad skulle jeg gøre? Klage og kræve hun flyttede med sine børn? Nej vel  

Hvis man vil bo i lejlighed, må man også være tolerant - særligt omkring børn! De har lige så meget ret til at være der som alle andre, selvom de kan være nogen små støjende djævle

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2022

Anonym

Mrs. skriver:

Der mener jeg jo at kan man ikke holde ud at der er andre mennesker omkring ind - heriblandt også familier med spædbørn og alt hvad det indebærer, så må man lade være med at bo i lejlighed. 
Der vil bare være støj i boligkomplekser. Vi boede 8 år i vores lejlighed, og min overbo havde 5 børn! Og de stod alle op kl 5.30 hver dag og skrabede stolene over gulvet - jeg kunne altid fortælle præcis hvad tid de spiste et måltid og hvor længe det tog, jeg kunne høre når der blev råbt de skulle børste tænder mm. Og sådan er det nu en gang når man bor i en lejlighed. Hvad skulle jeg gøre? Klage og kræve hun flyttede med sine børn? Nej vel  

Hvis man vil bo i lejlighed, må man også være tolerant - særligt omkring børn! De har lige så meget ret til at være der som alle andre, selvom de kan være nogen små støjende djævle

Nu er det jo ikke alle der har råd til at bo i hus. Og selvfølgelig har børn også ret til at være der men derfor kan man godt gøre sit for at tage mest mulig hensyn til sine naboer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.