Jeg boede i en opgang for en del år siden. Der var rigtig meget støj, når overboen havde sex. Jeg var meget frustreret til sidst, da det gang på gang på gang gik ud over min nattesøvn. Kvinden stønnede utroligt højt og sengen knirkede også lidt for meget. Jeg bankede endda med et kosteskaft op i loftet, en af nætterne hvor det var værst.
Jeg endte dog med en formiddag at gå op og banke på, og fortælle dem, at jeg kunne høre alt nede ved mig, og om de ikke kunne dæmpe sig lidt. Kvinden så meget uforstående ud og svarede jo.
Det viste sig, at det slet ikke var dem, som larmede sådan. Det kom fra nabobygningen. Jeg fik meget røde ører, men skulle heldigvis flytte.
Jeg siger ikke, at det ikke er jeres underbo, som larmer. Men med min historie vil jeg fortælle, at man altså nemt kan blive snydt af, hvor lyden kommer fra. Jeg var fuldt ud overbevist om, at jeg blev forstyrret af mine overboer, men det var slet ikke dem.
Næste gang der bliver spillet højt, vil jeg gå ud og lytte efter lyden. Så kan I hurtigt opklare, om det er jeres underbo, som spiller højt musik eller ej 
Anmeld
Citér