skal jeg fortælle dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2022

Trinze

Hvis jeg forstår situationen rigtigt, må jeg indrømme, at jeg på ingen måde kan se det forkerte i, at din eksmand spørger ind til skilsmissen. Det er trods alt nogle mennesker, han kender, og som han er/har været i familie med. Jeg tænker, det er en helt naturligt ting at være interesseret i, og hvis du eller din lillebror ikke ønsker at fortælle, hvad årsagen er, så må I jo bare sige det. Større problem ser jeg altså ikke i det.

Enig i ovenstående, til jeg læste han nærmest har udspurgt svigerinde og bror.

Jeg synes dog det jeg ville være mest stødt over var han havde fortalt det til jeres datter. Synes det burde have været dig der var den der skulle fortælle det. Da det kan påvirke hende.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2022

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Nej bare lad være med at fortælle dem det.. Det er der ingen grund til.. Og så sig til din eks, at det ikke vedkommer ham, hvis han spørger igen 

Anmeld Citér

27. januar 2022

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

det er netop også derfor jeg er i tvivl. De har været en stor støtte for mig når jeg har haft situationer efter bruddet hvor jeg var i tvivl om hvad jeg burde gøre. 

Hvis han blot havde spurgt og accepteret svaret fra min svigerinde, men han spurgte jo mig efter at have fået at vide at grunden var mellem de to.

Ja så blev han lidt nysgerrig - so what. Du fik svaret det du ville. Det er jo ikke fordi han tvinger noget ud af dig.
Jeg synes det er at skabe en konflikt. 

Anmeld Citér

28. januar 2022

Anonym

Kan hans store interesse for deres skilsmisse måske skyldes at han er interesseret i din svigerinde?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.