skal jeg fortælle dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2022

Anonym

Jeg havde nok spurgt lige så meget som ham ikke for at snage, men fordi det jeg måske var blevet trist over det, for de måske har virket som et dejligt par og det var synd for dem. De har jo en gang været en del af hans liv. 

Havde det været mig, ville jeg have accepteret at en sagde til mig at det ønsker de at holde mellem dem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2022

Anonym

Når nogen mener en skilsmisse skal på Facebook så bliver folk da nysgerrige. 

Hvis han vil vide grunden kan han vel prøve og spørger fra den kilde der har givet ham informationen.

At dit barn ved det er vel okay. Børn idag får ofte afvide af den og den bliver skilt. Detør jo ingen højtidelighed over hvordan hun skal have det afvide. Så længe hun kan komme med alle de spørgsmål hun vil efterfølgende. 

Anmeld Citér

25. januar 2022

Soonmom

Hvorfor fortælle om smalltalk samtaler

Det er nogen han har kendt, det står på Facebook, hvad tænker du der er galt ?

Anmeld Citér

25. januar 2022

Mamman

Profilbillede for Mamman
BAE skriver:

Jeg er måske arbejds træt, men hvor står der eksen har skrevet til hendes bror? 

Dagen efter skrev min eks (der ikke er venner med dem, og derved har fået det at vide fra en fælles bekendt) hvorfor, men hun fortalte ham at det var mellem de to.

Anmeld Citér

25. januar 2022

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Mamman skriver:

Dagen efter skrev min eks (der ikke er venner med dem, og derved har fået det at vide fra en fælles bekendt) hvorfor, men hun fortalte ham at det var mellem de to.

Men det læser jeg som at eksen har skrevet til hende, ikke hendes bror. 

Anmeld Citér

25. januar 2022

Anonym trådstarter

DagGry skriver:

Hvis jeg forstår situationen rigtigt, må jeg indrømme, at jeg på ingen måde kan se det forkerte i, at din eksmand spørger ind til skilsmissen. Det er trods alt nogle mennesker, han kender, og som han er/har været i familie med. Jeg tænker, det er en helt naturligt ting at være interesseret i, og hvis du eller din lillebror ikke ønsker at fortælle, hvad årsagen er, så må I jo bare sige det. Større problem ser jeg altså ikke i det.

hvis det var fordi han havde set det og så spurgte, så havde der ikke været noget galt i det, men nu er det sådan at han har opført sig upassende overfor dem efter vores brud og at stort set hele min side af familien er gået ned til minimal kontakt med ham plus at min svigerinde allerede skrev til ham at det var mellem hende og min bror og alligevel spørger han mig.

Anmeld Citér

25. januar 2022

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg synes det ville være super konfliktoptrapende hvis du gjordet det. 
Du kan da bare sige at det ikke vedkommer ham og det kan din bror og svigerinde også. 
i øvrigt kan jeg slet ikke se the big issue i det. Han spørger og I svarer det I vil….så er den vel ikke længere. 
jeg ville da også være interesseret I at vide hvorfor, hvis jeg hørte nogen jeg kendte gik fra hinanden. Og fik jeg så et svar ala ‘det vedkommer ikke dig’ så ville jeg bare tænke ‘fair nok’. 

det er netop også derfor jeg er i tvivl. De har været en stor støtte for mig når jeg har haft situationer efter bruddet hvor jeg var i tvivl om hvad jeg burde gøre. 

Hvis han blot havde spurgt og accepteret svaret fra min svigerinde, men han spurgte jo mig efter at have fået at vide at grunden var mellem de to.

Anmeld Citér

25. januar 2022

Mamman

Profilbillede for Mamman
BAE skriver:

Eksen har skrevet til svigerinden

Anmeld Citér

25. januar 2022

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår ikke, hvad problemet er. Det er jo mennesker, han kender og har haft en relation til, så selvfølgelig vil han gerne vide mere. Han har bare ikke krav på et svar, men det er forståeligt, han er interesseret.
Din lillebror er din datters onkel, så det er da helt naturligt, din eks har fortalt hende det. 

Det er det vel, men hvorfor ikke lade mig om at fortælle det? Især når han mente at jeg ved mere end ham?

Anmeld Citér

25. januar 2022

Anonym trådstarter

BAE skriver:

han skrev både til min bror og svigerinde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.