Min eks og jeg gik fra hinanden for snart 2 år siden efter 6 års forhold. Vi har en datter sammen som efter bruddet bor hos ham.
Min lillebror og svigerinde er blevet enige om at blive skilt efter 7½ års ægteskab. De valgte at fortælle os nærmeste det først før min svigerinde lavede et opslag på Facebook i mandags omkring det. Dagen efter skrev min eks (der ikke er venner med dem, og derved har fået det at vide fra en fælles bekendt) hvorfor, men hun fortalte ham at det var mellem de to.
fredag hentede jeg min datter til samvær og mens vi puttede med film i stedet for Disneysjov spurgte hun pludselig hvorfor onkel og tante ikke er gift mere, hvilket overraskede mig at hun vidste, og hun sagde at "det har far fortalt". Jeg svarede noget med at man nogle gange bare vokser fra hinanden. Da hendes far så kom for at hente hende søndag spurgte han næsten med det samme hvorfor de var blevet skilt. Jeg svarede kort "det ved jeg ikke" for at få ham til at vende fokus mod vores datter, men han blev ved med at spørge.
Nu er jeg blevet i tvivl, bør jeg fortælle min lillebror og svigerinde om dette? Det er ikke første gang han kommer med den slags spørgsmål/kommentarer, både til/om dem og til/om mig.
Anmeld
Citér