Fertilitet efter vaccine pfizer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Problemer med ønsket graviditet efter vaccine

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.350 visninger
26 svar
83 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2021

Anonym trådstarter

Hej, er blot nysgerrig om i som har fået pfizer vaccine efterfølgende har haft problemer med at opnå en graviditet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2021

Anonym

Nej. Hvorfor i alverden skulle man få det? Alle vacciner kan påvirke cyklus, så den bliver kortere eller længere (ved dog ikke om det er tilfældet for pfizer), men det har intet at gøre med at opnå graviditet. 

Håber fordomme som disse snart fordufter.

Anmeld Citér

28. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej. Hvorfor i alverden skulle man få det? Alle vacciner kan påvirke cyklus, så den bliver kortere eller længere (ved dog ikke om det er tilfældet for pfizer), men det har intet at gøre med at opnå graviditet. 

Håber fordomme som disse snart fordufter.

Det regnede jeg nu heller ikke med Det var blot et spørgsmål, ikke en antagelse. Jeg har glædeligt fået vaccinen selv 

Anmeld Citér

28. december 2021

Ønskebarn22

Umiddelbart vil jeg mene, at I alt det her corona halløj, så er det man skal bekymre sig mest om, er hvis man er uheldig at få corona under graviditeten.. vaccinerne skal du ikke være bange for påvirker din evne til at få børn..  

Jeg stod selv med en positiv test 23 dage efter 2 stik. 

Anmeld Citér

28. december 2021

Anonym

Det er endnu uvist om vaccinen påvirker kvinders fertilitet, det ved vi reelt først når vaccinen har været på markedet i et par år og forskerne er blevet klogere på de indberettede bivirkninger.

Anmeld Citér

28. december 2021

KoFy

Anonym skriver:

Det er endnu uvist om vaccinen påvirker kvinders fertilitet, det ved vi reelt først når vaccinen har været på markedet i et par år og forskerne er blevet klogere på de indberettede bivirkninger.

... og det samme kan du sige om næste gang Coca Cola kommer med en ny smagsvariant af en af deres sodavande.

Lad nu være med at sprede den slags uforankret usikkerhed.

Anmeld Citér

29. december 2021

Tidra22

Hvis man ikke har forsøgt at blive gravid FØR sin vaccine, så har man jo ikke den fjerneste idé om den påvirker eller ej? Det bliver en liiidt misvisende afstemning, når man ikke ved hvad der spiller ind hos de enkelte der svarer:-) Lidt ligesom dem der er indlagt “med corona” pt.;-) 

Vi forsøger selv og er ikke blevet gravide. Vi forsøgte først efter jeg fik første stik. Ergo vil du vel konkludere jeg har problemer efter vaccinen, når det kan være så mange andre ting der spiller ind. 

Anmeld Citér

29. december 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Nu fik jeg godt nok moderna. Min ellers regelmæssige cyklus på 35 dage, endte med at blive 106 dage lang, og jeg nåede bøde at få 1. Og 2. Stik i den tid - men altså, dét var så den sidste cyklus jeg havde, før jeg stod med en uplanlagt, dog meget glædelig, positiv test.

Anmeld Citér

29. december 2021

Anonym

Jeg fik godt nok Moderna. Min efterfølgende menstruation var 10 dage forsinket, men da jeg kiggede i min cyklus app kunne jeg se at det samme var tilfældet året før på samme tid. Vi begyndte først projekt baby efter jeg var vaccineret og det lykkedes i første forsøg - er 14 uger henne nu. 

Anmeld Citér

29. december 2021

Sprit25

Det kan vi som lægmænd jo ikke vurdere? 

Mit første barn tog 1.5 år at blive gravid med.. min nummer 2 tog  6 mdr. Og jeg blev ikke vaccineret i mellemtiden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.