Til jer hvor I har været sammen i mange år….
Hvor meget gør I ud af jer selv?? Her sker det ikke så ofte. Jeg ser da anstændig ud til hverdag, men hvis jeg ingenting skal f.eks weekender så kan jeg sagtens gå med fedtet hår, ingen make-up, det samme tøj som dagen inden osv. Og nej, jeg ser ikke så attraktiv ud, det erkender jeg, men jeg syntes bare, at det er dejligt at kunne se sådan ud engang i mellem.
Min kæreste mener, at hvis jeg ikke gør noget ud af mig selv hver dag, så elsker jeg ham ikke, hvilket slet ikke har noget med hinanden at gøre, hvilket jeg har prøvet at forklare ham. Han mener, at jeg ikke er typen for ham, hvis jeg ikke gør noget ud af mig selv. Vi har været sammen i 15 år og har 2 børn. Jeg kom så til at love ham (dumt, i know) at jeg nok skulle gøre noget ud af mig selv, men jeg sagde det kun for ikke at miste ham.
Nu er vi så kommet op og diskutere om det emne igen, og jeg blev simpelthen så vred så jeg sagde ja til ham, at så måtte jeg flytte da han nævnte det og jeg kaldte ham en idiot, og at det er en barnlig måde at være på.
15 år de damer har vi været sammen!! Han ved da hvordan jeg kan se ud og hvordan jeg ser ud til daglig!!
Syntes han er et stort pattebarn!! Man opgiver da ikke er forhold bare fordi den anden gerne vil have lov til at se ud som vedkommende gerne vil! Den anden skal da ikke bestemme det!!
Hvad havde I gjort og er jeg egentlig forkert på den her??
Anmeld
Citér