At gøre noget ud af sig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.674 visninger
28 svar
58 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2021

Anonym trådstarter

Til jer hvor I har været sammen i mange år….

Hvor meget gør I ud af jer selv?? Her sker det ikke så ofte. Jeg ser da anstændig ud til hverdag, men hvis jeg ingenting skal f.eks weekender så kan jeg sagtens gå med fedtet hår, ingen make-up, det samme tøj som dagen inden osv. Og nej, jeg ser ikke så attraktiv ud, det erkender jeg, men jeg syntes bare, at det er dejligt at kunne se sådan ud engang i mellem.

Min kæreste mener, at hvis jeg ikke gør noget ud af mig selv hver dag, så elsker jeg ham ikke, hvilket slet ikke har noget med hinanden at gøre, hvilket jeg har prøvet at forklare ham. Han mener, at jeg ikke er typen for ham, hvis jeg ikke gør noget ud af mig selv. Vi har været sammen i 15 år og har 2 børn. Jeg kom så til at love ham (dumt, i know) at jeg nok skulle gøre noget ud af mig selv, men jeg sagde det kun for ikke at miste ham.

Nu er vi så kommet op og diskutere om det emne igen, og jeg blev simpelthen så vred så jeg sagde ja til ham, at så måtte jeg flytte da han nævnte det og jeg kaldte ham en idiot, og at det er en barnlig måde at være på. 

15 år de damer har vi været sammen!! Han ved da hvordan jeg kan se ud og hvordan jeg ser ud til daglig!!  Syntes han er et stort pattebarn!! Man opgiver da ikke er forhold bare fordi den anden gerne vil have lov til at se ud som vedkommende gerne vil! Den anden skal da ikke bestemme det!!

Hvad havde I gjort og er jeg egentlig forkert på den her??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2021

Emma1708

Profilbillede for Emma1708

Håber at din kæreste er fucking lækker med 6pack, lækkert hår og det hele, siden han kommer med sådan en dum kommentar.

Jeg bruger aldrig make up, altså ingenting overhovedet (kun hvis vi skal til fest). Og det har ingenting som helst at gøre med om jeg elsker kæresten eller ej. 

Anmeld Citér

15. december 2021

August_2020

Emma1708 skriver:

Håber at din kæreste er fucking lækker med 6pack, lækkert hår og det hele, siden han kommer med sådan en dum kommentar.

Jeg bruger aldrig make up, altså ingenting overhovedet (kun hvis vi skal til fest). Og det har ingenting som helst at gøre med om jeg elsker kæresten eller ej. 

What she Said - 

Han er da et kæmpe nar! 

be ham om at tage sig sammen 

Anmeld Citér

15. december 2021

Anonym trådstarter

Emma1708 skriver:

Nope…sådan ser han slet ikke ud selv…. Det er altså heller ikke fordi han gør så meget ud af sig selv, men i det mindste så kræver jeg det ikke. Jeg kan slet ikke se meningen med at skulle diktere eller kommentere på andres udseende

Anmeld Citér

15. december 2021

Anonym trådstarter

August_2020 skriver:

What she Said - 

Han er da et kæmpe nar! 

be ham om at tage sig sammen 

Men igen…. Så mener han bare, at så skal vi ikke være sammen. At så er jeg ikke hans type. For ham viser man ham kærlighed ved at gøre noget ud af sig selv. Men altså come on!! 15 år har vi været sammen! Min stil er langt bedre end hvad den var for 15 år!! Han kan da ikke være overrasket over hvordan jeg ser ud uden det kæmpe store shine!! 

Anmeld Citér

15. december 2021

Mom

Profilbillede for Mom

Til jer hvor I har været sammen i mange år….

Hvor meget gør I ud af jer selv?? Her sker det ikke så ofte. Jeg ser da anstændig ud til hverdag, men hvis jeg ingenting skal f.eks weekender så kan jeg sagtens gå med fedtet hår, ingen make-up, det samme tøj som dagen inden osv. Og nej, jeg ser ikke så attraktiv ud, det erkender jeg, men jeg syntes bare, at det er dejligt at kunne se sådan ud engang i mellem.

Min kæreste mener, at hvis jeg ikke gør noget ud af mig selv hver dag, så elsker jeg ham ikke, hvilket slet ikke har noget med hinanden at gøre, hvilket jeg har prøvet at forklare ham. Han mener, at jeg ikke er typen for ham, hvis jeg ikke gør noget ud af mig selv. Vi har været sammen i 15 år og har 2 børn. Jeg kom så til at love ham (dumt, i know) at jeg nok skulle gøre noget ud af mig selv, men jeg sagde det kun for ikke at miste ham.

Nu er vi så kommet op og diskutere om det emne igen, og jeg blev simpelthen så vred så jeg sagde ja til ham, at så måtte jeg flytte da han nævnte det og jeg kaldte ham en idiot, og at det er en barnlig måde at være på. 

15 år de damer har vi været sammen!! Han ved da hvordan jeg kan se ud og hvordan jeg ser ud til daglig!!  Syntes han er et stort pattebarn!! Man opgiver da ikke er forhold bare fordi den anden gerne vil have lov til at se ud som vedkommende gerne vil! Den anden skal da ikke bestemme det!!

Hvad havde I gjort og er jeg egentlig forkert på den her??

Jeg gør noget ud af mig selv hver dag, men jeg pynter mig ikke som jeg skulle til fest.

Jeg går i bad, sætter hår og lægger en smule make up hver dag, og sørger for at have almindelig pænt tøj på. Men der er dage hvor joggingbukser eller pyjamas bukserne kommer frem efter aftensmaden.

Men det har faktisk intet med min mands behov at gøre, det har noget at gøre med mig selv, for sådan er jeg bare. 

Jeg tror min mand ville være ligeglad hvis jeg indimellem rendte rundt med fedtet hår og nattøj, men jeg tror at han ville blive ked/skuffet hvis det var standard.

Selv ville jeg finde det som en turn off hvis min mand havde flere dage hvor han intet gjorde ud af sig, end dage hvor han gjorde.

Anmeld Citér

15. december 2021

Anonym

Jeg tænker måske om der er noget mere dybereliggende der gør at han pludselig er kommet på at du skal gøre noget ud af dig selv, for jeg synes det lyder absurd hvis det er hans argument, at du ikke elsker ham.

Du kan ikke bruge svaret på hvad andre gør, til noget. For det handler om dig og jer og respekten for hinanden. I skal finde ind til kernen der udløser dette problem. Du kan ikke bruge til noget at jeg fx ikke holder “shine up” fri i weekenderne, for det er mit behov. Dit behov er at slappe i weekenderne og ikke behøver at stadse dig op til noget, hvis I bare skal være hjemme fx. 

15 år… Er der meget der har ændret sig? Og mere efter I har fået børn? Hvor gamle er I? 
Hvad forventer han helt præcist af dig - og hvordan forventer han du tager imod hans “kritik?” Og er der noget han selv skal/kan gøre eller ændre på? 

Jeg tænker der er mange spørgsmål i det.

Anmeld Citér

15. december 2021

Anonym

Søde du, du vil ikke kunne lide hvad jeg har at sige men når en mand pludselig begynder at gå op i ting han ikke har gået op i før kan det være tegn på utroskab eller overvejelser derom.

I har været sammen i 15 år og han siger nu at du ikke er hans type når du ikke gør noget ud af dig selv. Det lyder som om han keder sig, lyster efter andre kvinder og vil bruge din "dovenhed" til at retfærdiggøre sin utroskab/at gå fra dig. 

Prøv at kig i hans telefon. Jeg taler af erfaring. 

Anmeld Citér

15. december 2021

Carina:-)

Selvfølgelig elsker du ham.- det har jo intet med at gøre om du gør noget ud af dig selv eller ej. 

Men jeg må indrømme at jeg personligt synes det er turn off - hvis folk ikke går i bad og skifter tøj på daglig basis. 

Kan det være det , han på en  klodset måde prøver at sige? 

Her er det bad, rent tøj osv altid.

Og går ikke ud uden make up osv.

Men minimum bad og rent tøj hver dag- og forventer det samme af min mand.

Anmeld Citér

16. december 2021

Anonym

Ikke for at forsvare ham. Men jeg ville heller ikke sætte pris på at min kæreste havde fedtet hår og det samme tøj på i flere dage. Det ville være et stort turn off. 

Jeg vasker mig hver dag, har make up på, pænt tøj, parfume osv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.