Vil det sige tidlig æl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Savanna skriver:

Du fik 2 børn helt uden apps og ÆL test

NYD din mand og dine børn, indtil du pludselig står med en positiv test. 

Jeg synes, du skal invitere din mand ud på en lækker date, hvor I lige bliver mindet om, hvorfor I egentlig synes hinanden er så skønne. 

Han mærker helt sikkert også dit stress omkring det hele (og det er sgu ikke det mest sexede, selvom vi alle kender det!), og trænger måske til at føle sig værdsat og se den skønne kvinde, som han er sammen med? 

Og hvis daten går godt, hvem ved, måske får I lavet 3’eren henover køkkenbordet efter 1 flaske rødvin

Blot et råd!

Det er rigtigt, jeg fik 2 børn helt uden app og æl test.  
men jeg tror den største grund af til jeg gå lidt i panik og gå amok med app og æl test er fordi jeg er ikke i tyverne mere og er over 30 nu. Ved ikke men har lidt panik tanker.

og min mand snakker jeg ikke med om app og æl test. Men han ved at jeg bruger app og æl test. Jeg viser ham ikke mine tanker og stres omkring det. Vi er som vi plejer at være til hverdage glæde og gå og kysser og hygger os ved TV hver aften. Altså se TV og hygge til hverdage. Og i weekender hygger vi med spil og film. Og hver halvandet til to måneder er vi ude sammen. Hvor børn skal passes af bedsteforældre. Og vi skal snart på jule tur, hvor vi skal ha overnatning i 2 dage uden børn. Det glæder vi os til. Og vi hygger med børnene og igår lavet vi pebernødder. Så vi hygger og har det super godt. Det kunne godt lyde måske af det jeg skriver at herhjemme tingene er trykket pga PB men faktisk er virkeligheden slet ikke sådan.  Det faktisk kun mig der går indeni og går som om en høne uden hovede hvor jeg stresser og tænker indeni i mig selv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2021

tutti

Love Angel skriver:

Nej det rigtig nok. Bliv nok forvirret pga jeg holder meget øje med hvad appen siger. Men det ret dumt når jeg er begyndt at teste for æl ja ved godt jeg er total dum at fokusere på min app når jeg har testet for æl og fået positiv æl test D.20 selvom jeg er ny i det med at bruge æl test og app har jeg også kun har haft under et år, så det stadig dumt at fokusere på app når nu jeg har testet for æl. 
og tak for svar.

Appen er jo kun et digitalt hjælpeværktøj baseret på gennemsnit og algoritmer, men den kan aldrig kende din krop og de udsving, der kan forekomme. Så lad være med at fokusere for meget på appen, men hellere din positive test og så brug appen til at plotte ind, når du får positiv ÆL test, diverse smerter, blødning osv �� du kan ikke bruge den som en vejrudsigt, som præcis fortæller dig, hvornår din mens kommer

Anmeld Citér

5. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
tutti skriver:

Appen er jo kun et digitalt hjælpeværktøj baseret på gennemsnit og algoritmer, men den kan aldrig kende din krop og de udsving, der kan forekomme. Så lad være med at fokusere for meget på appen, men hellere din positive test og så brug appen til at plotte ind, når du får positiv ÆL test, diverse smerter, blødning osv �� du kan ikke bruge den som en vejrudsigt, som præcis fortæller dig, hvornår din mens kommer

Ja og jeg var desværre mere fokuseret om den app selv overdøve den faktisk at jeg brugte æl test. Totalt dumt men ja har opdaget nu at den ikke kan bruges på den måde som jeg troede. Jeg er så ny i alt det her. Appen fik jeg installeret for under et år siden, og æl test er den er cyklus den første nogensinde at jeg prøver æl test  

tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.