Uenig med kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2021

Anonym trådstarter

Hvordan har han præcist undskyldt for..?

Der er ikke en undskyldning i hans sms..?

Nu ved jeg ikke om du også er 30 og kigger efter ægteskab og børn mm. Så lyder han ikke som specielt godt materiale. så spilder du din tid. Han virker meget følelsesmæssig umoden. Hans håndtering af uenigheder er helt til ...

Beskyt dig selve og kom videre. Hvis det alligevel er lige i starten så bliver det sjældent bedre. Der skal det da gerne være mere lyserødt og harmonisk. Du vil jo heller ikke have så mange følelser i klemme hvis forholdet er relativt nyt. 

Han har skrevet og sagt til mig (vi har snakket i telefon) at han undskylder for sin opførsel, og han indrømmer at han har været en idiot. Vi har ikke kunne mødes fysisk grundet jeg har været nærkontakt med en som er smittet med corona. 

Det har skam været lyserødt og harmonisk, indtil at vi blev uenige, og han blev som sagt vred på mig, fordi jeg havde taget en beslutning med min x mand, som han var meget uenig i.

Ja, jeg har også skåret det ud i pap, at han gerne må have en holdning til tingene, men at han ikke kan være med til beslutninger mellem min x mand og jeg.

Vi har ikke snakket børn osv jeg og min kæreste, da det stadig er relativt nyt. Men ja, hvis dette sker igen, så afslutter jeg det her.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.