Uenig med kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2021

Kir

Anonym skriver:

At true med at slå op ved er skænderi. At slå op via sms. At blokkere en kæreste på sociale medier. Hver enkelt af disse handlinger ville gøre mig bekymret for den følelsesmæssige modenhed, hos vedkommende det handlede om. Dem alle tre til sammen, ville få mig til at gennemtænke om det var et niveau af drama jeg orkede i mit liv.

Ja jeg ville nok også overveje om forholdet skulle fortsætte. Men som Lenfart siger, så ville jeg tage den ansigt til ansigt og ikke på skrift. Og afhængig af hvad han havde at sige, så måske give ham en chance mere. Men hvis det, eller noget lignende, skete igen så ville jeg nok sige tak for denne gang. For tænker kun den slags bliver værre, jo bedre man lærer hinanden at kende. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2021

Anonym trådstarter

Opdatering:

Han har sendt i sin sidste sms 

“Jeg holder meget af dig, derfor kan man godt tillade sig, at blive vred på dig engang imellem”

At være vred, og så at slå op og blokere en på sociale medier, det er altså ikke det samme!! Hvis han er moden, så siger han, til mig at han er vred. I stedet for at slå op

Jeg er i chok over den sms

Anmeld Citér

2. december 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Det han jeg dælme godt forstå at du er rystet over. Hvor er det ærgerligt at han ikke kan indse sin egen fejl. At han retfærdiggøre hans reaktion på den måde ville nok få mig til at trække følehornene tilbage. Kram til dig

Anmeld Citér

2. december 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Opdatering:

“Jeg holder meget af dig, derfor kan man godt tillade sig, at blive vred på dig engang imellem”

At være vred, og så at slå op og blokere en på sociale medier, det er altså ikke det samme!! Hvis han er moden, så siger han, til mig at han er vred. I stedet for at slå op

Ud ad døren med ham, og videre. Vh Stine 

Anmeld Citér

2. december 2021

AnoMor

Jeg ved ikk hvor gamle i er. Men udfra de beskeder du fortæller han har sendt havde jeg ikk skudt ham til en dag over 15 år. Det er da en utrolig barnlig opførsel at slå op og blokere bare fordi man bliver uvenner. 

jeg havde afsluttet forholdet. Næste gang i bliver uvenner gør han bare det samme igen. 

Anmeld Citér

2. december 2021

Kir

Hm, synes ikke det lyder godt at han ikke kan se at det er en forkert måde at håndtere uenigheder på. For selvfølgelig kan man blive vred, men det retfærdiggør absolut ikke hans opførsel. Tror desværre ikke det er sidste gang han vil gøre sådan noget. 

Hvad tænker du selv? 

Anmeld Citér

2. december 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Hm, synes ikke det lyder godt at han ikke kan se at det er en forkert måde at håndtere uenigheder på. For selvfølgelig kan man blive vred, men det retfærdiggør absolut ikke hans opførsel. Tror desværre ikke det er sidste gang han vil gøre sådan noget. 

Hvad tænker du selv? 

Jeg ved det ikke helt, jeg føler jeg vil prøve og give det en chance igen. Men hvis samme nummer sker, så er det farvel og tak. Han har undskyldt for sin opførelse

Anmeld Citér

2. december 2021

KoFy

Anonym skriver:

Opdatering:

Nu er jeg selv mand og kan godt blive lidt hidsig en gang i mellem, og der kan ryge lidt finker af fadet i "kampens hede".

Men man bør altid kunne tale om det bagefter og indrømme ens fejl.

Jeg siger ikke, du nødvendigvis skal slå op med ham, men hvis hans indstilling er, at man bør opføre sig sådan, når man skændes nu, så gør han det med garanti også næste gang.

Så ta' en snak om det. Det kan jo også sagtens være, at hans forældre altid har gjort sådan, og at han i tidligere forhold har været vant til, at det var sådan, man opførte sig.

Ingen af os er perfekte, og det gode ved forhold er jo også, at man kan gøre hinanden bedre.

Så held og lykke - men husk ikke at lade dig køre over fremover. Hans opførsel denne gang er ikke sådan, man bør løse problemer.

Anmeld Citér

2. december 2021

Kir

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke helt, jeg føler jeg vil prøve og give det en chance igen. Men hvis samme nummer sker, så er det farvel og tak. Han har undskyldt for sin opførelse

Det lyder fornuftigt går også ind for at man får en ekstra chance. Og så længe du holder dig selv op på at det ikke er ok det sker igen, så grænsen for "normal" opførsel i jeres forhold ikke rykkes, så synes jeg ikke det er bekymrende. Jeg håber det bare var denne ene gang og I kan have lidt mere voksne diskutioner/skænderier fremover (hvis man kan sige det sådan

Anmeld Citér

2. december 2021

Frizzy

Anonym skriver:

Hvordan har han præcist undskyldt for..?

Der er ikke en undskyldning i hans sms..?

Nu ved jeg ikke om du også er 30 og kigger efter ægteskab og børn mm. Så lyder han ikke som specielt godt materiale. så spilder du din tid. Han virker meget følelsesmæssig umoden. Hans håndtering af uenigheder er helt til ...

Beskyt dig selve og kom videre. Hvis det alligevel er lige i starten så bliver det sjældent bedre. Der skal det da gerne være mere lyserødt og harmonisk. Du vil jo heller ikke have så mange følelser i klemme hvis forholdet er relativt nyt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.