Uenig med kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.646 visninger
20 svar
35 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg og min kærestevar uenige tidligere på dagen. Min kæreste blev rigtig sur, og skrev i en sms til mig at det var slut, og han ikke vil se mig mere. Jeg ønsker ikke at komme yderligere ind på, hvad vi var uenige om.

Efterfølgende har han sendt mig en sms hvor han skriver han blev sur og kunne ikke styre sin vrede. At han ikke ved hvorfor han skrev de ting tidligere 

Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal svare ham ?  Jeg har mest lyst til ikke at svare ham, før i morgen, så han kan mærke det ikke er okay det her. Men det er nok bare barnligt af mig. Jeg blev rigtig ked af, at han skrev sådan til mig, og havde efterfølgende tænkt at jamen så skal det ikke være os to alligevel. Og jeg havde slet slet ikke set det komme, at han skulle skrive sådan. Vi har ikke været sammen særligt længe. Han har blokeret mig på Instagram, som vi begge brugte flittigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2021

Anonym

Jeg havde helt klart forsonet hurtigst muligt, hvis jeg stadig ville forholdet

Anmeld Citér

1. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

har du nogle råd til hvordan jeg kan gøre det?

Anmeld Citér

1. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Han har skrevet

” Undskyld at jeg blev så vred, nogle gange er jeg en kæmpe idiot må jeg indrømme”

Ved slet ikke hvad jeg skal svare

Anmeld Citér

1. december 2021

KoFy

Anonym skriver:

Han har skrevet

” Undskyld at jeg blev så vred, nogle gange er jeg en kæmpe idiot må jeg indrømme”

Ved slet ikke hvad jeg skal svare

Du skal da bare skrive, hvad du føler

At du blev ked af det, føler det var langt over din grænse, at det kom ud af det blå, og at det var underligt, han blokerede dig på Instagram.

Kan I ikke tale voksent og åbent om tingene nu, kommer I heller ikke til det senere.

Anmeld Citér

1. december 2021

Anonym trådstarter

KoFy skriver:

Du skal da bare skrive, hvad du føler

At du blev ked af det, føler det var langt over din grænse, at det kom ud af det blå, og at det var underligt, han blokerede dig på Instagram.

Kan I ikke tale voksent og åbent om tingene nu, kommer I heller ikke til det senere.

Det er så sandt det du skriver, han har ikke skrevet noget om hvorvidt det er slut for real, eller ej. Men jeg har sendt ham en sms, hvor jeg beskriver mine følelser som det var i situationen. Hvad jeg følte. 

Anmeld Citér

1. december 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Først og fremmest - lad være med at kommunikere på skrift omkring vigtige ting. Jeg ved godt at mange gør det og jeg forstår ikke de tør. Det er klart det ofte kan være sværere at sige tingene højt, men til gengæld er risikoen for misforståelser simpelthen så stor på skrift fordi man ikke har kropssprog, tonefald osv osv osv.

Anmeld Citér

1. december 2021

Anonym

At true med at slå op ved er skænderi. At slå op via sms. At blokkere en kæreste på sociale medier. Hver enkelt af disse handlinger ville gøre mig bekymret for den følelsesmæssige modenhed, hos vedkommende det handlede om. Dem alle tre til sammen, ville få mig til at gennemtænke om det var et niveau af drama jeg orkede i mit liv.

Anmeld Citér

2. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

At true med at slå op ved er skænderi. At slå op via sms. At blokkere en kæreste på sociale medier. Hver enkelt af disse handlinger ville gøre mig bekymret for den følelsesmæssige modenhed, hos vedkommende det handlede om. Dem alle tre til sammen, ville få mig til at gennemtænke om det var et niveau af drama jeg orkede i mit liv.

Præcis, manden er altså over 30 år gammel, så det er lidt bekymrende faktisk 

Anmeld Citér

2. december 2021

Frizzy

Move on - der er bedre fisk i vandet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.