Anonym skriver:
Præcis, jeg har også besluttet mig for at jeg skal stoppe. Det er så usundt, og jeg har også mistet et nært familiemedlem for nogle år siden til kræft..
Det er rigtig fint at du har besluttet at stoppe. Men.. hvad så hvis det ikke lykkes i første omgang? Nogen kræver mange forsøg før de formår at stoppe.
Vil han så kunne acceptere dig, for den du er, med de eventuelle "fejl" du har i forholdt til at ryge, hvis du falder i, i en periode? Eller vil det blive betændt?
Jeg synes det er den der definitive holdning til rygning fra hans side, der gør det problematisk. Så skulle han ganske enkelt have gået udenom en ryger til at starte med.
By the way, og helt OT, de der her i tråden prædiker rygestop og at der ingen fornuftig grund er til at fortsætte. Det er helt korrekt. Men nogen mennesker kan bare virkelig godt lide at ryge. Ligesom at andre bare virkelig godt kan lide energidrik eller sodavand, og drikker det som eneste kilde til væske stort set. Der er mange usunde valg i den her verden og der er så meget vi ikke burde. Der er da heller ingen fornuftig grund til at drikke sig i hegnet. Men vi gør det alligevel. Fordi vi har lyst... TS' date skulle virkelig have afklaret med sig selv om han ønskede at date en ryger, inden han indgik noget videre med TS. For helt ærligt, man kan ikke forvente at folk ønsker at stoppe med at ryge, uanset hvor mange gode argumenter der er.. Sådan virker vi bare ikke..
Anmeld
Citér