... opfølgning på mit skriv om, at man ikke er kontrollerende generelt fordi man har en dealbreaker.
Jeg synes nogen gange at rygere (og lad gerne vær med at gå i forsvar) har en tendens til at være lidt stædige
“jeg vil gerne stoppe - men der er i hvert fald ikke andre der skal mene, at jeg skal stoppe”. Det er som om at nogen rygere næsten lader være med at stoppe fordi andre har en holdning til det eller opmuntrer til at man skipper vanen. Og det er da synds hvis man kan få en dejlig mand ud af det OG en sundere krop.
Det er også mange gange tanken om hvor svært, det vil være at stoppe. Min mor stoppede efter 25 år, efter at have læst en bog. Det kan da godt irritere mig,at jeg så har skulle leve med røg i bilen og i huset hele min barndom, når den vane kunne ændres på en uge.
Og lad os nu være ærlig - der er ingen positive sider ved at ryge (andet end at det måske beroliger lidt). Så gør det især for dig selv og ikke ham. Uanset hvad vil dit datongpotentiale stige - mange mænd trives bedst med, at man ikke ryger.
Anmeld
Citér