Corona og vandflasker og tandbørster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2021

Lje

Okaj, men du har vel hørt om sygdommen før? 

Hvis man ikke har haft influenza/halsbetændelse før, så har man jo ikke et erfaringsgrundlag. Og det efterspørger TS så hos andre. Andre, der kan bidrage med links til fagrelevant viden og gode råd fra lægen. 

Hvad synes du selv, at du bidrager med i dine svar til TS? 

Vh.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Kog flaskerne og smid evt. tandbørster ud og bare sørg for at spritte håndtag osv af inden han kommer hjem. 

vask toilettet godt af - så tror jeg du er godt kørende  

rigtig god bedring i øvrigt! Er du vaccineret? Spørger af nysgerrighed. 
crazy som mange vaccinerede bliver smittet og faktisk er ret syge! 

Anmeld Citér

20. november 2021

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Kog flaskerne og smid evt. tandbørster ud og bare sørg for at spritte håndtag osv af inden han kommer hjem. 

vask toilettet godt af - så tror jeg du er godt kørende  

rigtig god bedring i øvrigt! Er du vaccineret? Spørger af nysgerrighed. 
crazy som mange vaccinerede bliver smittet og faktisk er ret syge! 

Tak for et input jeg kunne bruge til noget  

og tak. Nej jeg er ikke vaccineret. Men har et forholdsvis mildt forløb med kun feber, hoste og hovedpine. Også er energien næsten ikke eksisterende. Kan ikk holde ud af se tv eller være på telefonen så længe af gangen. Så bliver jeg nødt til at sove et par timer. Og jeg får hurtigt åndenød når jeg går til og fra toilettet. 

Kender også flere vaccinerede der er ramt. 1 af dem på 4. Uge nu med indlæggelse også. 

Anmeld Citér

20. november 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Tak for et input jeg kunne bruge til noget  

og tak. Nej jeg er ikke vaccineret. Men har et forholdsvis mildt forløb med kun feber, hoste og hovedpine. Også er energien næsten ikke eksisterende. Kan ikk holde ud af se tv eller være på telefonen så længe af gangen. Så bliver jeg nødt til at sove et par timer. Og jeg får hurtigt åndenød når jeg går til og fra toilettet. 

Kender også flere vaccinerede der er ramt. 1 af dem på 4. Uge nu med indlæggelse også. 

Det lyder faktisk ret hårdt synes jeg  stakkels dig. 
Er du imod vaccinen? 
god bedring til dig - håber du kommer hurtigt over det

Anmeld Citér

20. november 2021

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Det lyder faktisk ret hårdt synes jeg  stakkels dig. 
Er du imod vaccinen? 
god bedring til dig - håber du kommer hurtigt over det

Det er da ikk en dans på roser nej. Men i betragtning af hvor slemt det kunne have været. Så synes jeg at jeg er sluppet mildt.  

nej jeg er ikk imod vaccinen som sådan. Jeg er bare ikk tryg ved den. Så da det første stik blev givet sagde jeg at jeg ville give det et år så man forhåbentlig kunne se mere om virkningen på den osv. og nu da der er gået et år og smitten er dobbelt så stor som før vaccinen kom og så mange vaccinerede der er smittet og smitter andre. Så kan jeg personligt ikk se logikken i at få den.

Anmeld Citér

20. november 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

Det er da ikk en dans på roser nej. Men i betragtning af hvor slemt det kunne have været. Så synes jeg at jeg er sluppet mildt.  

nej jeg er ikk imod vaccinen som sådan. Jeg er bare ikk tryg ved den. Så da det første stik blev givet sagde jeg at jeg ville give det et år så man forhåbentlig kunne se mere om virkningen på den osv. og nu da der er gået et år og smitten er dobbelt så stor som før vaccinen kom og så mange vaccinerede der er smittet og smitter andre. Så kan jeg personligt ikk se logikken i at få den.

Det kan jeg sagtens forstå. 
Rigtig god bedring til dig

Anmeld Citér

20. november 2021

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Det kan jeg sagtens forstå. 
Rigtig god bedring til dig

Tak skal du ha

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.