Corona og vandflasker og tandbørster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2021

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Men man sjavler ret nemt når man sover , så efter min mening er det da mere uhygiejnisk end tandbørster som står VED SIDEN af hinanden

Og nu sover mit barn ikk i min seng. Så derfor er det ikk en overvejelse overhovedet at skifte det. 

Godt for dig at du ser sådan på det. Jeg ønsker ikk at smitte min søn så han skal have det som jeg har det nu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2021

Baby.mamma

Synes også, det lyder lige lovligt voldsomt. Gør som du plejer, når I er ramt af influenza

Anmeld Citér

19. november 2021

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Synes også, det lyder lige lovligt voldsomt. Gør som du plejer, når I er ramt af influenza

Hverken mig eller min søn har nogensinde haft influenza. Så det er lidt svært.

Anmeld Citér

19. november 2021

Anonym

Det var godt nok ikke nogle særlig hjælpsomme svar at få...

Jeg ville forholde mig til hvor længe virus kan overleve på flader, f.eks. ud fra dette link;

https://videnskab.dk/krop-sundhed/saa-laenge-overlever-coronavirus-i-luften-og-paa-plast-metal-og-pap

Og så ville jeg skolde tandbørster, deikkedunke mm. Og kogevask sengetøj, håndklæder mm.

Anmeld Citér

19. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville forholde mig til hvor længe virus kan overleve på flader, f.eks. ud fra dette link;

https://videnskab.dk/krop-sundhed/saa-laenge-overlever-coronavirus-i-luften-og-paa-plast-metal-og-pap

Og så ville jeg skolde tandbørster, deikkedunke mm. Og kogevask sengetøj, håndklæder mm.

Ikke synderlig nej. Men dette kunne jeg da bruge til noget. Tak for det  

Anmeld Citér

19. november 2021

Lje

Ikke synderlig nej. Men dette kunne jeg da bruge til noget. Tak for det  

Jeg synes, det er nogle fornuftige overvejelser, du gør dig. 

Tandbørster i samme tandkrus rører jo typisk hinanden. Vi skolder, koger og vasker ved ekstra høje temperaturer, når nogen er syge. Min læge siger hver gang ved (min gentagne) halsbetændelse: lad nu være med holde dig selv smittet med din tandbørste. 

Vh.

Anmeld Citér

19. november 2021

Anonym trådstarter

Lje skriver:

Jeg synes, det er nogle fornuftige overvejelser, du gør dig. 

Tandbørster i samme tandkrus rører jo typisk hinanden. Vi skolder, koger og vasker ved ekstra høje temperaturer, når nogen er syge. Min læge siger hver gang ved (min gentagne) halsbetændelse: lad nu være med holde dig selv smittet med din tandbørste. 

Vh.

Jeg får også skoldet tandbørste og vandflasker ihverfald. Og sengetøjet bliver skiftet helt naturligt da jeg ligger og sveder i det mens jeg er syg og det er bare klamt. 

det er nemlig også min tanke at tandbørsterne rører hinanden når de står i tandkruset. 

Anmeld Citér

19. november 2021

Alyk

Anonym skriver:

Kunne ikke være mere enig.. 

flere af dig tak.

Anmeld Citér

19. november 2021

Baby.mamma

Anonym skriver:

Hverken mig eller min søn har nogensinde haft influenza. Så det er lidt svært.

Okaj, men du har vel hørt om sygdommen før? 

Anmeld Citér

19. november 2021

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Okaj, men du har vel hørt om sygdommen før? 

Ja selvfølgelig ? Men nu skriver du at jeg skal gøre som når vi har influenza. Og jeg oplyser bare at det har vi aldrig haft. Så hvad har det at gøre med om jeg har hørt om det. 
desuden så er influenza og corona da også to vidt forskellige ting. Folk er da så meget mere bange for corona end de er for influenza. 

jeg har fået svar på mit spørgsmål af en der rent faktisk kunne give er brugbart svar. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.