At sige jeg elsker dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2021

Soonmom

Anonym skriver:

så når han endelig siger dem, så betyder de også så meget mere end dem som siger det hver dag/flere gange om dagen”

Så som jeg læser det/forstår det du skriver, så betyder vores daglige kærlighedserklæring ikke så meget som jeres, fordi vi siger det ofte? 

Ja ord mister betydning hvis det bare er noget man slynger ud hver dag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2021

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig på, hvor længe i havde kendt jeres kæreste/mand/kone før I erklærede jeres kærlighed og sagde “Jeg elsker dig”

Ca 5-6 mdr.... 

Anmeld Citér

17. november 2021

Mom

Profilbillede for Mom
Soonmom skriver:

Mener du helt seriøst at når andre siger jeg elsker dig hver dag, så mister det betydning, og så menes det ikke ligeså meget, som når din mand (en sjældent gang) siger det til dig?

Det var alligevel et statement

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym

Der gik et halvt år fra vi officielt var blevet kærester, ikke fordi vi ikke følte at vi elskede hinanden, men det var bare vigtig for os begge at vi følte vi kendte hinanden nok til at kunne dele noget som er vigtig for os.

Vi fortæller dagligt hinanden vi elsker hinanden og det er bare dejligt - at mærke, se og høre.

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym

Soonmom skriver:

Altså ja, hvis man sagde det til gud og hver mand, men da ikke ens partner.

Det synes jeg da er en lidt trist holdning at have til kærlighed. Min kæreste fortæller mig dagligt at jeg er elsket og det føles skisme dejligt!!

Anmeld Citér

17. november 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig på, hvor længe i havde kendt jeres kæreste/mand/kone før I erklærede jeres kærlighed og sagde “Jeg elsker dig”

Min søns far sagde det en gang i de 3 år vi var sammen og det var den dag jeg gik fra ham. 

ved at min mor og far var sammen i 25 år. Han sagde det også kun til min mor en enkelt gang da hun gik fra ham. Men hun var aldrig i tvivl om hans følelser. 

min ex sagde det efter 2 mdr eller sådan noget. 

jeg har aldrig sagt det først. 

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym trådstarter

Min søns far sagde det en gang i de 3 år vi var sammen og det var den dag jeg gik fra ham. 

ved at min mor og far var sammen i 25 år. Han sagde det også kun til min mor en enkelt gang da hun gik fra ham. Men hun var aldrig i tvivl om hans følelser. 

min ex sagde det efter 2 mdr eller sådan noget. 

jeg har aldrig sagt det først. 

Jeg har heller ikke sagt det først før. Synes at have læst et sted, at mænd tit er hurtige og de første til at sige ordene

Anmeld Citér

17. november 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg har heller ikke sagt det først før. Synes at have læst et sted, at mænd tit er hurtige og de første til at sige ordene

Det ved jeg ikke om det er. Jeg ved bare at jeg aldrig siger det først. Hvorfor ved jeg egentlig ikke. Det ligger vidst bare ikk til mig også betyder det heller ikk super meget for mig. Det er bare ord. Handlinger betyder mere for mig. 

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym

Jeg kan ikke huske præcis hvor længe vi havde været sammen, men det var ikke længe. før manden erklæret sin kærlighed til mig. 

vi har været sammen lige siden, 10 år nu. 

Her siger vi dagligt til hinanden at vi elsker hinanden, og jeg synes absolut ikke det gør vores kærlighed mindre betydelig end andre der siger det mindre. 

Jeg synes sku det dejligt hver dag at vide at min dejlige mand jeg har brugt 10 år af mit liv med, stadig elsker mig hver eneste dag han kigger på mig. 

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym

Der gik vist kun 2 uger før jeg sagde det. Han svarede tilbage at han havde det helt på samme måde. Vi have begge gået og holdt det inde fordi vi ikke turde sige det "for tidligt"

Vi siger det dagligt, mange gange om dagen. Har været sammen i 11 år. Ved tidligere kærester har det været gået halve år og nogen gange er det ikke sket. Men vi kunne åbenbart helt fra start begge mærke at det her var noget helt særligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.