At sige jeg elsker dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.193 visninger
44 svar
57 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. november 2021

Anonym trådstarter

Jeg er nysgerrig på, hvor længe i havde kendt jeres kæreste/mand/kone før I erklærede jeres kærlighed og sagde “Jeg elsker dig”

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2021

B&J

Det kan jeg slet ikke huske. Ud over jeg bare viste det var manden. Det skal da også siges han kom på besøg og aldrig flyttede igen  nu har vi været sammen i 13 år

Anmeld Citér

17. november 2021

Soonmom

Læææænge.

Og vi har måske sagt det to gange til hinanden i løbet af den tid vi har været sammen (7,5 år)

Jeg ville egentlig gerne have bekræftelsen, men for min kæreste er det bare tre super følsomme og vigtige ord, så når han endelig siger dem, så betyder de også så meget mere end dem som siger det hver dag/flere gange om dagen, men kunne da være rart med bare en gang om året ca

Anmeld Citér

17. november 2021

Timf

Profilbillede for Timf

Syntes min mand sagde det 1-1.5 måned efter vores første date, vi var næsten sammen hver dag  

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym

Soonmom skriver:

Læææænge.

Og vi har måske sagt det to gange til hinanden i løbet af den tid vi har været sammen (7,5 år)

Jeg ville egentlig gerne have bekræftelsen, men for min kæreste er det bare tre super følsomme og vigtige ord, så når han endelig siger dem, så betyder de også så meget mere end dem som siger det hver dag/flere gange om dagen, men kunne da være rart med bare en gang om året ca

så når han endelig siger dem, så betyder de også så meget mere end dem som siger det hver dag/flere gange om dagen”

Så som jeg læser det/forstår det du skriver, så betyder vores daglige kærlighedserklæring ikke så meget som jeres, fordi vi siger det ofte? 

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym trådstarter

Læææænge.

Hold da op, det var ikke særlig tit. I mit forrige forhold sagde vi det næsten dagligt 

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig på, hvor længe i havde kendt jeres kæreste/mand/kone før I erklærede jeres kærlighed og sagde “Jeg elsker dig”

Jeg sagde det efter ca 1,5-2 måneder. Min bedre halvdel sagde det først efter 4 måneder. For han ligger det ikke særlig naturligt at sige "jeg elsker dig" 

Hans forælder har aldrig sagt de ord til ham, de viser det derimod med handlinger. Så det er jo det han har med sig 

Anmeld Citér

17. november 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11
Soonmom skriver:

Læææænge.

Du skriver at I måske har sagt det til hinanden 2 gange i løbet af jeres år sammen, men at du gerne ville at det måske var lidt mere end dét. 

Har du prøvet selv at sige det oftere? Måske vil han også gerne have bekræftigelsen. og måske gengælder han det, hvis du tager teten  

Anmeld Citér

17. november 2021

fehår

Jeg tror, vi havde været sammen en 3 ugers tid. Men vi havde også været meget nære venner længe inden, så derfor gik det nok rimeligt hurtigt. 

Selvom vi har været sammen i 11 år og sagt det utallige gange, føles det stadig meningsfuldt hver gang. Nogle gange skriver min mand "jeg elsker dig" i en sms bare fordi, og det er så dejligt

Anmeld Citér

17. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Tror der gik nogle måneder, og erindre at han startede med at sige det. Vi havde dog kendt hinanden længe/været venner længe inden vi fandt sammen, og tror også det i mange år har lagt i kortene at vi skulle finde sammen - det kom i hvert fald ikke som en overraskelse for nogen  

Vi er stadig sammen i dag, på 9. År

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.