Altså jeg er lidt forvirret?
Først kommer han kun med en kommetar, men nu er det bestemmende og dominans?
Hvad gjorde han præcis, på ved ud af døren?
Jeg ser ikke et problem i at man kan kommentere andres handlinger. Om det gælder børn, dyr eller bare reelt livstil, så skal der være plads til man kan udtrykke sig (med respekt) specielt hvis man dater som jeg kan forstå.. Tænk at gå ind i et forhold, hvor man ikke kan føle man kan kommunikere..
kom han bare med en kommetar som “skal hun ikke have skældud?” Det forstår jeg ikke” ville jeg se sol rent nysgerrighed, og ikke kritik mod mig, og affeje det ved at sige “det er også hende som skal forstå det ;-)”
var kommentaren mere som “Du skal da skælde hende ud, ellers lærer hun intet” Så ville jeg se det som kritik, men jeg havde nok reageret med allerede der sige “Jeg ved du mener godt, MEN jeg kender min datter. Jeg ved at skælde ud i denne situration, vil ikke gavne noget”
At han undskylder efterfølgende, og fortæller han nok har anden mening er IKKE et red flag. Han fortæller jo at i er af forskellige meninger, men acceptere dit valg, og du må gøre som du gør = plads til hinanden.
Forskellige meninger har alle, og meninger ændre sig ret hurtigt, hvis siturationer ændre sig.
Mange uden børn har jo alle svarene, indtil de står i siturationen, kan vi vidst alle nikke genkendende til, men den dag når man så bliver mor elle far, så bliver det jo ret anderledes.
Ingen er perfekte, ligegyldig om man har børn eller ej.
Anmeld
Citér