Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mortil_en skriver: Jeg har endelig begyndende mens. Slut med dråber fra nu af Hvordan går det hos jer?
Jeg har endelig begyndende mens. Slut med dråber fra nu af Hvordan går det hos jer?
Yay endelig mens her også på dag 41! Så kan vi komme videre
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sommersol2021 skriver: Yay endelig mens her også på dag 41! Så kan vi komme videre
Åh hvor godt! min er stoppet igen Fik kun brun pletblødning
Mortil_en skriver: Åh hvor godt! min er stoppet igen Fik kun brun pletblødning
Ej altså, sikke et cirkus med os to. Håber din kommer snart så du også kan starte ny cyklus
Ja helt vildt! Og tak fortryder så meget at jeg tog de dråber, de har da godt nok lavet ravage!! Min cyklus var ellers blevet så fin og regelmæssig. Det føltes som at være skudt helt tilbage til start
3+3 i dag efter en mærkelig cyklus hvor æl har rykket sig næsten 3 uger
Ananas skriver: 3+3 i dag efter en mærkelig cyklus hvor æl har rykket sig næsten 3 uger
Der er da en lille streg der
Mortil_en skriver: Der er da en lille streg der
Ja, irl er den meget nem at se, så jeg tror den er der nu skal den bare holde fast....
Ananas skriver: Ja, irl er den meget nem at se, så jeg tror den er der nu skal den bare holde fast....
Uh jeg krydser fingre!
Hvor langt er du gået over tid så? Synes allerede du var gået over da jeg startede tråden
Mortil_en skriver: Uh jeg krydser fingre! Hvor langt er du gået over tid så? Synes allerede du var gået over da jeg startede tråden
6+1 siden sidste mens, så det skal nok passe det har været verdens længste cyklus!
Ananas skriver: 6+1 siden sidste mens, så det skal nok passe det har været verdens længste cyklus!
Så du har først kunne teste positiv to uger efter forventet mens?
Lyder som en lang måned ja, men tænk at det endte så godt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128