Mærkelig dum cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.692 visninger
29 svar
5 synes godt om
31. oktober 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Årh denne cyklus har været underlig vejen igennem. Murren i maven hele cyklus, intet udflåd heller ikke omkring æl. Min æl test viste positiv på dag 15 (digital) men kunne se at test stregen var svagere end kontrol stregen og kunne ikke få en positiv test på strimlerne. Havde ellers hvad jeg troede var æl smerter da den digitale test var positiv.

Nu er min mens forsinket. Sidste cyklus startede jeg pletblødning på dag 26 og rigtig mens dag 29. Måneden før pletblødning fra dag 28 mens dag 30. Og æl lå lidt senere de måneder

Jeg er nu på dag 29 men den positive æl test på dag 15. Ingen tegn på mens og graviditets test er helt negative 

Tænker på om jeg overhovedet har haft æl denne måned Har brugt vitex agnus castus dråber i denne cyklus og frygter nu at det har fucked min cyklus helt op

Var overbevist om at testen ville blive positiv i dag. Nu må den mens bare gerne komme i en fart 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Mit forløb denne cyklus er lignende, det er så frustrerende! 

Jeg havde en bio 4+5 i september. Oktober havde jeg æl udflåd meget on off og “høj” på den digitale æl test i 6 dage indtil den endelig blev positiv. Pletblødning 3 dage omkring æl. Super meget murren en uge efter og igen 4+1. Nu 4+2 og der er ingen mens g-test er negative og både udflåd og murren er næsten forsvundet  

Hvad foregår der lige! Håber vi snart får mens, så vi kan komme videre

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Ananas

Same story her. Jeg er 1,5 uge over tid og stadig ingen tegn på hverken mens eller graviditet

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Sommersol2021

Det var lang tid Ananas. Min tålmodighed er allerede på prøve her på cd 36

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Mortil_2

Sommersol2021 skriver:

Mit forløb denne cyklus er lignende, det er så frustrerende! 

Jeg havde en bio 4+5 i september. Oktober havde jeg æl udflåd meget on off og “høj” på den digitale æl test i 6 dage indtil den endelig blev positiv. Pletblødning 3 dage omkring æl. Super meget murren en uge efter og igen 4+1. Nu 4+2 og der er ingen mens g-test er negative og både udflåd og murren er næsten forsvundet  

Hvad foregår der lige! Håber vi snart får mens, så vi kan komme videre

Åh hvor er det dog frustrerende håber virkelig også mens er på trapperne, det er ulideligt at gå og vente. Troede seriøst på at jeg var gravid, det var ingen tvivl i mit sind så blev helt paf over den totalt negative test. Man kan åbenbart psyke sig til meget

Håber der kommer styr på det igen snart for os begge

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Mortil_2

Ananas skriver:

Same story her. Jeg er 1,5 uge over tid og stadig ingen tegn på hverken mens eller graviditet

Dig også Har du prøvet det før?

Det er seriøst et limbo at være i. Min cyklus har været ret stabil siden juli som var min anden cyklus efter p piller, så det undrer mig virkelig 

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Ananas

Mortil_en skriver:

Dig også Har du prøvet det før?

Det er seriøst et limbo at være i. Min cyklus har været ret stabil siden juli som var min anden cyklus efter p piller, så det undrer mig virkelig 

Nej det er første gang, jeg har ellers altid haft ret stabil cyklus. Testede positiv på en æl test for nogle dage siden, flere uger forsinket! Nu må vi se hvad der sker jeg har sluttet lidt fred med uvisheden for nu, kan jo alligevel ikke gøre noget

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Sommersol2021

Ananas var det din første positive æl test denne cyklus? For så giver det jo meget god mening med ingen mens, hvis din æl har rykket sig 

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Sommersol2021

Mortil_en skriver:

Åh hvor er det dog frustrerende håber virkelig også mens er på trapperne, det er ulideligt at gå og vente. Troede seriøst på at jeg var gravid, det var ingen tvivl i mit sind så blev helt paf over den totalt negative test. Man kan åbenbart psyke sig til meget

Håber der kommer styr på det igen snart for os begge

Havde det på samme måde. Havde helt samme murren som sidste måned hvor jeg fik positiv test. Ret heftigt og mens jeg var på ferie og tænkte på noget andet, så jeg tvivler på det er noget, jeg kan psyke mig til. 

Jeg tænker chancen for graviditet er udelukket her 4+2. Så er egentligt bare utålmodig efter en dum post-bio-cyklus. 

Anmeld Citér

31. oktober 2021

Tidra22

Jeg har lige fået mens her på dag 33/34 (forrige mens kom MEGET sent om aftenen, derfor lidt usikkerhed på hvornår jeg tæller). 

Sidste mens kom også først på dag 33. Min cyklus har været meget stabil i snart 8-9 måneder (uden prævention i over 2 år..) Min mens plejer at vare 3-4 dage max samt være på MAX 28-29 dage..nu er jeg oppe på 8 dage med mens + den har rykket sig til 33 dage, hvilket er lidt vildt for mig. 

Måske min cyklus pludselig er blevet længere, jeg synes bare det er skørt og forstår udemærket godt hvordan det er at stå i situationen!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.