Mærkelig dum cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2021

Ananas

Sommersol2021 skriver:

Ananas var det din første positive æl test denne cyklus? For så giver det jo meget god mening med ingen mens, hvis din æl har rykket sig 

Det var faktisk den allerførste æl test jeg tog nogensinde de har alle været negative siden. Jeg har virkelig ingen anelse om jeg kan stole på den, men hvis det var æl jeg fangede og jeg ellers er blevet gravid så burde jeg snart kunne teste positivt.... så jeg holder mig tålmodig på overfladen og er virkelig ultålmodig inden i

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Sommersol2021 skriver:

Havde det på samme måde. Havde helt samme murren som sidste måned hvor jeg fik positiv test. Ret heftigt og mens jeg var på ferie og tænkte på noget andet, så jeg tvivler på det er noget, jeg kan psyke mig til. 

Jeg tænker chancen for graviditet er udelukket her 4+2. Så er egentligt bare utålmodig efter en dum post-bio-cyklus. 

Øv ja. Men på en måde må det være rart at vide at du kan blive gravid, selvom det selvfølgelig havde været bedst at undvære en sa. Havde du også taget æl test?

Det der undrer mig at at min æl har ligget hvor den plejer, faktisk en dag før end sidste cyklus. Men som sagt synes jeg slet ikke testen så positiv ud. Måske har jeg først haft æl om tirsdagen (hvis overhovedet) og så er jeg først 4+0 i morgen. Men tror heller ikke på at den er der for mig. Har desværre stadig kvalme men ved ikke om det er fordi jeg stresser

Anmeld Citér

1. november 2021

Mortil_2

Tidra22 skriver:

Jeg har lige fået mens her på dag 33/34 (forrige mens kom MEGET sent om aftenen, derfor lidt usikkerhed på hvornår jeg tæller). 

Sidste mens kom også først på dag 33. Min cyklus har været meget stabil i snart 8-9 måneder (uden prævention i over 2 år..) Min mens plejer at vare 3-4 dage max samt være på MAX 28-29 dage..nu er jeg oppe på 8 dage med mens + den har rykket sig til 33 dage, hvilket er lidt vildt for mig. 

Måske min cyklus pludselig er blevet længere, jeg synes bare det er skørt og forstår udemærket godt hvordan det er at stå i situationen!

Ja det er virkelig mærkeligt at cyklus sådan kan ændre sig. Jeg har læst at man nogen gange kan springe en æl over, men så ved jeg ikke om mens også bliver en hel måned forsinket?

Har du taget æl test? Min luteal fase har været på maks 11 dage indtil videre og nu er jeg på dag 13 i luteal fasen

Ved ikke om det er de vitex dråber som har gjort min cyklus helt skør men det er alligevel vildt hvis de kan rykke den så meget 

Anmeld Citér

1. november 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mortil_en skriver:

Øv ja. Men på en måde må det være rart at vide at du kan blive gravid, selvom det selvfølgelig havde været bedst at undvære en sa. Havde du også taget æl test?

Det der undrer mig at at min æl har ligget hvor den plejer, faktisk en dag før end sidste cyklus. Men som sagt synes jeg slet ikke testen så positiv ud. Måske har jeg først haft æl om tirsdagen (hvis overhovedet) og så er jeg først 4+0 i morgen. Men tror heller ikke på at den er der for mig. Har desværre stadig kvalme men ved ikke om det er fordi jeg stresser

Mh ja, det er selvfølgelig en lille trøst et eller andet virker, men jeg mistede også 9+6 i februar, så nu er bekymringen om jeg kan få en vellykket graviditet  

Min digitale æl test var positiv på dag 19 og nu er det dag 37

Jeg har også nogle gange lidt kvalme op til mens. Men du ligger da også lige på vippen så. Jeg fik først en ordentlig positiv test 4+0

Anmeld Citér

1. november 2021

Tidra22

Mortil_en skriver:

Ja det er virkelig mærkeligt at cyklus sådan kan ændre sig. Jeg har læst at man nogen gange kan springe en æl over, men så ved jeg ikke om mens også bliver en hel måned forsinket?

Har du taget æl test? Min luteal fase har været på maks 11 dage indtil videre og nu er jeg på dag 13 i luteal fasen

Ved ikke om det er de vitex dråber som har gjort min cyklus helt skør men det er alligevel vildt hvis de kan rykke den så meget 

Jeg har med vilje ikke testet, da det stressede mig meget. Min app siger at min ÆL har været omkring CD17, indtil den nu har skiftet til CD19 efter jeg fik mens (så det passer med 14 dage). Dog siger mine symptomer at min ÆL var omkring 17-18… dette er jeg rimelig sikker på, da jeg havde ÆL slim og det var tydeligt denne gang. Nu har jeg dog besluttet mig for, at jeg nok tester i næste cyklus��

Jeg ved slet ikke hvad vitex dråber er. Men det er ret vildt hvis noget kan påvirke det så meget!

Anmeld Citér

1. november 2021

Mortil_2

Sommersol2021 skriver:

Mh ja, det er selvfølgelig en lille trøst et eller andet virker, men jeg mistede også 9+6 i februar, så nu er bekymringen om jeg kan få en vellykket graviditet  

Min digitale æl test var positiv på dag 19 og nu er det dag 37

Jeg har også nogle gange lidt kvalme op til mens. Men du ligger da også lige på vippen så. Jeg fik først en ordentlig positiv test 4+0

Øv ja så kan jeg godt forstå du bliver bekymret ja okay det er altså også vildt lang tid så!

Hm ja jeg kan måske nok strække den til at jeg kan være 4+0 i morgen. Men tror stadig ikke den er der når der ikke har været den mindste lille skygge på testene i går. Har besluttet mig for at teste igen på onsdag hvis jeg ikke har fået mens der 

Anmeld Citér

1. november 2021

Mortil_2

Tidra22 skriver:

Jeg har med vilje ikke testet, da det stressede mig meget. Min app siger at min ÆL har været omkring CD17, indtil den nu har skiftet til CD19 efter jeg fik mens (så det passer med 14 dage). Dog siger mine symptomer at min ÆL var omkring 17-18… dette er jeg rimelig sikker på, da jeg havde ÆL slim og det var tydeligt denne gang. Nu har jeg dog besluttet mig for, at jeg nok tester i næste cyklus��

Jeg ved slet ikke hvad vitex dråber er. Men det er ret vildt hvis noget kan påvirke det så meget!

Ja der er fordele og ulemper ved de tests. Kan virkelig godt forstå at det kan være stressende for nogle. Tror jeg stresser mere hvis jeg ikke tester

Det er nogle dråber som skulle stabilisere hormonerne. Har læst at nogle for kortere cyklus og andre længere. Damen i butikken sagde dog at der først ville være virkning efter 3 måneder så jeg synes også det er vildt hvis de kan have så meget indvirkning allerede første måned 

Anmeld Citér

2. november 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Mortil_en skriver:

Øv ja så kan jeg godt forstå du bliver bekymret ja okay det er altså også vildt lang tid så!

Hm ja jeg kan måske nok strække den til at jeg kan være 4+0 i morgen. Men tror stadig ikke den er der når der ikke har været den mindste lille skygge på testene i går. Har besluttet mig for at teste igen på onsdag hvis jeg ikke har fået mens der 

God ide med test onsdag

Her er der stadig blanke test og nul tegn på mens. Jeg har bestilt tid til lægen om 3 uger til tjek af den her underlige cyklus efter sa. Håber den kommer inden, men de havde ikke tid før. Tror jeg vil prøve at lægge det væk for nu og prøve at se det som en pause fra det her vanvittige babyforløb. 

Anmeld Citér

3. november 2021

Mortil_2

Sommersol2021 skriver:

God ide med test onsdag

Her er der stadig blanke test og nul tegn på mens. Jeg har bestilt tid til lægen om 3 uger til tjek af den her underlige cyklus efter sa. Håber den kommer inden, men de havde ikke tid før. Tror jeg vil prøve at lægge det væk for nu og prøve at se det som en pause fra det her vanvittige babyforløb. 

Det lyder som en god idé. Det er seriøst vanvittigt hårdt, der er som en rutchebanetur der bare gentager sig måned for måned 

Anmeld Citér

3. november 2021

Mortil_2

Jeg har endelig begyndende mens. Slut med dråber fra nu af Hvordan går det hos jer?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.