Er vi underlige og nærige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2021

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Omsorgsgiver skriver:

Nu er jeg altså lige nødt til at høre jer ad herinde…. 

Er vi nærige og/eller underlige, at vi syntes det er helt grotesk dyrt og faktisk tyveri at betale hvad der i vores øjne er mange penge for at komme op i det berømte skov tårn på Sjælland?? Det nye natur tårn i Sønderjylland og nu billetter til lysshow fra Lumagica?? 

Når jeg læser kommentarerne på Facebook så ser jeg ikke en eneste kommentar om at det er dyrt?! Vi er åbenbart de eneste der ikke vil betale så mange penge?!

Det er ikke fordi vi ikke har råd, men alligevel syntes vi det er mange penge?! 

Hvad mener I?? 

Vi er jyder og kørte ud til det tårn i skoven da vi var på ferie på øen, men vendte lige så hurtigt om da jeg så prisen... Så vilde var vi heller ikke efter at prøve det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

150 synes jeg nok også er i overkanten. Men jeg fornemmer at det er velbesøgt, så de har vel sat en pris som folk alligevel vil betale, og sådan er det jo med mange ting. Personligt ville jeg hellere betale fx det dobbelte og så få underholdning for en hel dag i et sommerland. 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym

Omsorgsgiver skriver:

Er vi nærige og/eller underlige, at vi syntes det er helt grotesk dyrt og faktisk tyveri at betale hvad der i vores øjne er mange penge for at komme op i det berømte skov tårn på Sjælland?? Det nye natur tårn i Sønderjylland og nu billetter til lysshow fra Lumagica?? 

Når jeg læser kommentarerne på Facebook så ser jeg ikke en eneste kommentar om at det er dyrt?! Vi er åbenbart de eneste der ikke vil betale så mange penge?!

Hvad mener I?? 

Jeg synes godt nok også det er temmelig dyrt  .

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Enmere20

Jeg synes det er dyrt - ville hellere bruge mine penge på så meget andet i stedet

Anmeld Citér

27. oktober 2021

Anonym

Jeg synes også det var dyrt.. Men vi betalte for zip lining de også har derover, og som blev kæmpe hoved attraktion for os og vores datter på 7. Vi brugte en del timer på det, og det kostede faktisk en hel del, men vi købte kombi billeter, så tårnet var med i det. Det var så også mega skægt, og noget vi stadig snakker om. Tårnet tog vi til sidst inden parken lukkede, og det var okay, men heller ikke det helt store. Jeg ville nok ikke gide at tage derover og betale kun for skovtårnet, men vil helt sikker anbefale hele pakken, med klatring. Tror det kostede os Ca.1300 eller noget i den stil for 3 personer, og ja, synes det er dyrt, men mega skægt. Den ene dag har været mere sjov og mindeværdig end vores ture til lalandia på 3-4dage og som også kostede 4 gange så meget.

Anmeld Citér

27. oktober 2021

drabo

Profilbillede for drabo

Vi har jo alle forskellige udgangspunkter. Om noget er for dyrt er jo en personlig sag, og måske dem der synes noget er for dyrt bare bliver væk. Omkring kommentarer på facebook, hvorfor skrive at man synes det er for dyrt? Omkring prisen af f.eks. Skovtårnet, så koster det jo at bygge det, personale, vedligehold osv. de penge skal jo hjem igen. 

personligt synes jeg det er for dyrt at betale 500-1500 kr for at gå til koncert eller 15000kr for en designertaske, men altså dem der får glæde af de ting er velkomne til,at bruge de penge på det. De vil så nok ryste på hovedet over hvad jeg er villig til at betale for at gå ud at spise eller når jeg køber ind til mad.

Anmeld Citér

27. oktober 2021

lineog4

Vi stod 6 mennesker og overvejede skovtårnet, det ville så bliver lige under de 1000 kroner for en tur op og ned, og vi valgte derfor løsningen at se noget andet.

Jeg tænker prisen er okay taget i betragtning, at der har været en pris for at etablere og nu en pris for at vedligeholde. Men for os stod ideen om oplevelsen ikke mål med prisen og vi valgte derfor at lade være. 

Tilgengæld betaler jeg gladeligt 300 kroner og mere for en teaterbillet eller operabillet pr snude, så det handler nok om interesse og ikke om nærighed

Anmeld Citér

27. oktober 2021

Anonym

Hvad mener I?? 

Men hvad er rimeligt.. 30kr.? Det koster jo snildt 100+ for en biografbillet. Jeg ville aldrig personligt køre væk pga prisen. Lysshowet koster 75-150 kr. så vidt jeg kan se. Det er da heller ikke så dyrt..?

Jeg  tror måske, at man fra Jylland er mere påholdende med penge. Vi betaler vel ca 30 pct mere for ting fra lagkagehuset her i København. Fordi folk er villige til at betale mere. Det til trods for at husene koster det halve i Jylland. Så generelt kan man vel sige at jyder har væsentlig flere penge mellem hænderne. Undskyld det lidt sure opstød
Hilsen mig der bor i et villakvarter i Nordsjælland hvor huse ikke sælge til mindre end 7-8 mio.

Anmeld Citér

27. oktober 2021

Kir

Generelt er ting dyrere jo tættere på Kbh man kommer... Synes 150 kr er smådyrt, men er vant til at ting bare er halvdyre. Fx betaler man jo også 145 kr bare for at komme ind i Tivoli og så er der billetter og turpas udover det. Og Bon bon land der er ret fesen og slidt koster 240 kr pr person.

Så jo, det er halvdyrt, men ikke hvis du sammenligner med andre ting på Sjælland 

Anmeld Citér

27. oktober 2021

AnoMor

Jeg er københavner og ville heller ikke betale 150 kr for at komme op i et tårn for at se hvad? En udsigt? 
altså det koster 25 kr at komme op i Rundetårn som er 500 år gammelt. Så vedligeholdelse og sikkerhed kan da gøres billigere. 

lysshowet ville jeg heller ikk betale for. Der kan jeg tage i Tivoli og se lysshow der og samtidig få en mase forlystelser oveni for det dobbelte. 

så nej. Synes bestemt ikk i er nærige 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.