Er vi underlige og nærige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.035 visninger
32 svar
43 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. oktober 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nu er jeg altså lige nødt til at høre jer ad herinde…. 

Er vi nærige og/eller underlige, at vi syntes det er helt grotesk dyrt og faktisk tyveri at betale hvad der i vores øjne er mange penge for at komme op i det berømte skov tårn på Sjælland?? Det nye natur tårn i Sønderjylland og nu billetter til lysshow fra Lumagica?? 

Når jeg læser kommentarerne på Facebook så ser jeg ikke en eneste kommentar om at det er dyrt?! Vi er åbenbart de eneste der ikke vil betale så mange penge?!

Det er ikke fordi vi ikke har råd, men alligevel syntes vi det er mange penge?! 

Hvad mener I?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Er det det i Næstved? Eller et stykke udenfor self. I så fald, synes jeg personligt også selv at det er dyrt. Men det er nok fordi det kolliderer med mine overbevisninger om at bevægelse i naturen ikke behøver at koste penge. De penge ville lune fint andre steder. Evt forsøg gåtur ved villa gallina ikke langt derfra. Eller andre dejlige steder i den danske natur. 
skovtårnet tilbyder fantastisk udsigt, mulighed for at forsamle sig og en god undskyldning for at være aktiv. Men det kan man sagtens andre steder.

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym

Jeg synes hverken I er underlige eller nærige, hvis I synes, at det er for dyrt. I kan bare vælge at lave noget andet. 

Jeg synes til gengæld ikke, at det er specielt dyrt taget vedligholdelse og sikkerhed i betragtning

Anmeld Citér

26. oktober 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Omsorgsgiver skriver:

Er vi nærige og/eller underlige, at vi syntes det er helt grotesk dyrt og faktisk tyveri at betale hvad der i vores øjne er mange penge for at komme op i det berømte skov tårn på Sjælland?? Det nye natur tårn i Sønderjylland og nu billetter til lysshow fra Lumagica?? 

Når jeg læser kommentarerne på Facebook så ser jeg ikke en eneste kommentar om at det er dyrt?! Vi er åbenbart de eneste der ikke vil betale så mange penge?!

Hvad mener I?? 

Hvis I synes det er dyrt, synes I det er dyrt.

Man er vel ikke underlig fordi man synes noget er for dyrt.. Det er vores eget valg hvad vi vil bruge penge på.

Jeg har ingen anelse om hvad det koster.

Så lad andre bruge penge på det hvis de vil. 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg synes ikke det er grotesk dyrt, men jeg synes det er i overkanten af hvad jeg har lyst til at betale. Af samme grund har vi ikke besøgt tårnet endnu selvom vi bor på Sjælland. 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

koeapabshicar

Altså i er vel ikke nærige og underlige. Tænker oplevelser har forskellig værdi for forskellige mennesker. 

Nogen synes sommerland, Legoland, camping, den blå planet er dyrt, andre synes det er dyrt at tage på café. Man har jo forskelligt udgangspunkt. 

Særligt lysshow kan jeg godt forstå det koster penge. Hvordan skulle de ellers få økonomi til at lave det? Det andet tænker jeg er fint med et mindre beløb særligt ift vedligeholdelse men jeg har da også studset over prisen

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Sprit25

Omsorgsgiver skriver:

Hvad mener I?? 

Hvad koster det da? 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Anonym

Tænkte nøjagtigt det samme da jeg opdagede hvad det koster. Der stod jeg bare ved indgangen og kunne ikke vende om. Det er en flot udsigt og et imponerende bygningsværk, men på ingen måde pengene værd. Tag en tur på himmelbjerget i stedet..

Anmeld Citér

26. oktober 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart
Sprit25 skriver:

Hvad koster det da? 

150 kr pr snude over 7 år. Lidt under det halve for mindre børn og gratis for de helt små. 

Anmeld Citér

26. oktober 2021

Lje

Omsorgsgiver skriver:

Hvad mener I?? 

Hmm.... jeg synes ikke, det er hverken *grotesk dyrt* eller *tyveri ved højlys dag* med 150 kr. for adgang til Skovtårnet.

Det er et stort byggeri, det kræver vedligeholdelse, det kræver sikkerhed. Hvis I synes det er dyrt, så bliver I jo bare væk. Men det gør jer ikke underlige, at I synes, det er dyrt. Hver sin smag og økonomiske grænser. 

De to andre kender jeg ikke. 

Vh.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.