Av av. Det lyder ikke fedt TS.
Herhjemme har vi kørt fælles siden vi blev kærester. Ingen af os har et kæmpe behov for vilde ting. Større køb (computer osv) taler vi jo naturligt om, at vi jo bor sammen.
Vi kigger løbende på vores økonomi.
Min mand er meget mere økonomisk interesseret end jeg. Da vi blev kærester gjorde han mig gældfri, fordi han havde en opsparing og ikke kunne lide tanken om, at vi skulle betale renter på mit forbrugslån. Han havde sparet op på SU.
Selvom det lyder helt vanvittigt at han eftergav mit lån, og han gjorde det efter 8 måneder som kærester, så er det i sidste ende ham, som økonomisk får en del ud af det. For da vi blev gift, fik han jo del i min lejlighed som vi senere hen har solgt og købt hus for. Der fik han jo så del i 600.000kr… (overskuddet) Han sætter også noget på min pension, da jeg har taget mest barsel, og dermed mister en del på den konto.
Historien handler egenligt ikke om, at jeg har en sød mand - men om, at man jo kan og altid øvil give forskelligt - men også få noget helt forskelligt ud af det.
Nu har vi 2 børn og hund og vi har aldrig - som i aldrig skændtes om økonomien. Eller jo - den gang hvor jeg nægtede at lade ham betale mit forbrugslån ud. Det tog 8 måneder før jeg sagde ja.
Din mand får jo smurt sine børns madpakkers? Planlagt og indkøbt!. Det ville jeg dælme gerne betale 500kr for! 
Jeg ville sige “værsgo - du har nu tjansen - og jeg vil gerne bede om kvitteringerne”
Anmeld
Citér