Seriøst.. ? Bliver han sur over at du køber ostehaps eller...
Jeg ville nok aldrig have giftet mig med en, der havde sådan en usympatisk tilgang og som er så fedtet. Synes god nok det er utiltalende. Jeg har for nylig brugt 9000kr på tøj og mon mand har ikke ytret et kvæk. Vi har fælles økonomi og taler om hvad vi køber, når det er større ting. Jeg køber bare en parfume hvis Jeg har lyst. Han køber også en mikrofon til lydstudiet hvis han har lyst fx.
Hvori ligger ekstravagancen? Det må da være begrænset, hvad du kan i købe der “hober sig op”.
Du er da godt nok heldig, at du har sådan en mand som er helt utopisk og perfekt på alle områder. Hele 9.000 kr. (ironi kan forekomme). Jeg synes faktisk, at du er en anelse hård ved trådstarters dømmekraft i forhold til valg af mand på et rimeligt tyndt grundlag 
Til ts:
Vi har total fællesøkonomi og en madkonto, hvor vi overfører penge til hver måned.
Vi har ikke altid været enige om hvad der skal prioriteres at købe. Jeg vil også godt indrømme at jeg kan bruge pengene lidt mere løst end ham.
Her er nogle forslag til at komme videre på en konstruktiv måde:
- Lav madpakkeplan og madplan
- Bliv sammen enige om hvad der skal på indkøbsedlen inden I handler
- Handel sammen i en periode
- Gem kvittinger og lav et overblik over, hvad der egentlig bliver købt ind. Er der noget der overrasker, hvor er I uenige osv
Jeg tror det handler om at få et fællesskab omkring det i stedet for at kaste med mudder mod den anden part.
Vi havde en periode, hvor madpengene slap op. Det viste sig, at jeg handlede frugt for næsten 2000 kr. om måneden 
Anmeld
Citér