Koreanske mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Det troede jeg også. Men de asiatiske mænd jeg har været sammen med, der oplevede jeg både stort og småt. Så det er jo meget individuelt vil jeg også mene.

Ja, jeg tror også det kommer an på gener og hvor i landet de kommer fra. Min ene sorte kæreste var fra øst og havde en kæmpe en, hvorimod den anden var fra syd og havde en lille bitte en

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2021

Anonym trådstarter

Ja, jeg tror også det kommer an på gener og hvor i landet de kommer fra. Min ene sorte kæreste var fra øst og havde en kæmpe en, hvorimod den anden var fra syd og havde en lille bitte en

Ja det er jo det. Ham jeg ses fast med har en der er godt stor og tyk  Det er virkelig noget af det bedste sex jeg har haft. Og han får mig til at føle mit godt tilpas og lækker i sengen, så jeg tør at udforske  mere end jeg gjorde i mit ægteskab.

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Ja det er jo det. Ham jeg ses fast med har en der er godt stor og tyk  Det er virkelig noget af det bedste sex jeg har haft. Og han får mig til at føle mit godt tilpas og lækker i sengen, så jeg tør at udforske  mere end jeg gjorde i mit ægteskab.

Hvor dejligt for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.