Koreanske mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.520 visninger
22 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. oktober 2021

Anonym trådstarter

Er skilt fra min x mand, han var dansk. Jeg har førhen været mest tiltrukket af det skandinaviske udseende.Pludselig er jeg begyndt og være meget interesseret i mænd fra Asien.. Korea fx.

Kan ikke rigtig forstå, hvad der lige sker for det..   Er der nogle der har prøvet og være tiltrukket af nogle andre lige pludselig? Jeg kunne godt se mig selv date en med den nationalitet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2021

Anonym trådstarter

Slet ikke nogle der har prøvet det før?

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym

Det kan jo være flere ting. Jeg er selv lykkeligt gift med min ungdomskæreste.

Det kan simpelthen være, at du bare har fået øjnene op for, at verden er større, end du hidtil har oplevet. Det kan også være en reaktion på skilsmissen, hvor du søger noget helt andet end din eksmand, fordi du forbinder ham med negative følelser nu. 

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym trådstarter

Det kan jo være flere ting. Jeg er selv lykkeligt gift med min ungdomskæreste.

Det kan simpelthen være, at du bare har fået øjnene op for, at verden er større, end du hidtil har oplevet. Det kan også være en reaktion på skilsmissen, hvor du søger noget helt andet end din eksmand, fordi du forbinder ham med negative følelser nu. 

Tror mere jeg har fået øjnene op for at verdenen er større  Interessant det du skriver. Men forbinder  ikke umiddelbart min x mand med nogle negative følelser.
Synes bare det er sjovt at jeg har fået øjnene op for noget andet. 

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym

Anonym skriver:

Tror mere jeg har fået øjnene op for at verdenen er større  Interessant det du skriver. Men forbinder  ikke umiddelbart min x mand med nogle negative følelser.
Synes bare det er sjovt at jeg har fået øjnene op for noget andet. 

Man udvikler sig jo hele vejen igennem livet, så måske det bare er en del af det også. I kombination med at opdage at verdenen er større end det man måske har fået "serveret" gennem sin opvækst og teenage år.

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Babycrew

Jeg har altid været tiltrukket af andet end danske mænd. Har bla 2 eks kærester der er henholdsvis koreaner og halvt filippiner.

Har også datet tyrkere og arabere.

Jeg har altid været meget tiltrukket af det mørke hår, de brune øjne og den lækre solbrune hud.

Idag er jeg sammen med en dansk mand. Leverpostejsfarvet hår, blå grønne øjne og bleg hud.

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym

Jeg er også alene og oplever at blive tiltrukket af mænd jeg forbinder med andre gode mænd jeg har haft i mit liv. Altså de samme træk. 

Fx mænd der er lidt tæt bygget med mørkt kortklippet sparsom hårpragt og skægstubbe. Ja det er fandme specifikt:-D

en anden ting er mørke adopterede mænd. Det er altså også en niche!! Jeg har bare mødt en der var det sødeste menneske engang og de par stykker jeg har mødt i mit nuværende single liv er ligeså. 

Så ja. Der dukker nok nye typer op efterhånden som jeg møder endnu flere gode mennesker  

Anmeld Citér

2. oktober 2021

Anonym trådstarter

Jeg har altid været tiltrukket af andet end danske mænd. Har bla 2 eks kærester der er henholdsvis koreaner og halvt filippiner.

Har også datet tyrkere og arabere.

Jeg har altid været meget tiltrukket af det mørke hår, de brune øjne og den lækre solbrune hud.

Idag er jeg sammen med en dansk mand. Leverpostejsfarvet hår, blå grønne øjne og bleg hud.

Uh.. ja du nævner lige nogle af de ting der gør jeg bliver tiltrukket af dem  Jeg ville da ikke sige nej tak hvis jeg fik muligheden for at date en. Men har aldrig prøvet at date andre end danske mænd, så jeg er faktisk rimelig usikker på mig selv i forhold til dem

Anmeld Citér

3. oktober 2021

Babycrew

Anonym skriver:

Uh.. ja du nævner lige nogle af de ting der gør jeg bliver tiltrukket af dem  Jeg ville da ikke sige nej tak hvis jeg fik muligheden for at date en. Men har aldrig prøvet at date andre end danske mænd, så jeg er faktisk rimelig usikker på mig selv i forhold til dem

De er jo ofte ikke meget anderledes end de danske mænd. I hvertfald ikke hvis du finder kristne eller katolske mænd.

Jeg har også været sammen med et par muslimske mænd og der har jeg oplevet for stor en kontrast af hvem de var, til hvad jeg ønskede på længere sigt. Men puuh ha der har været et par lækre muslimske mænd i mit liv..

Anmeld Citér

3. oktober 2021

Anonym trådstarter

Babycrew skriver:

De er jo ofte ikke meget anderledes end de danske mænd. I hvertfald ikke hvis du finder kristne eller katolske mænd.

Jeg har også været sammen med et par muslimske mænd og der har jeg oplevet for stor en kontrast af hvem de var, til hvad jeg ønskede på længere sigt. Men puuh ha der har været et par lækre muslimske mænd i mit liv..

Ja det har du nok ret i

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.