Koreanske mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er også alene og oplever at blive tiltrukket af mænd jeg forbinder med andre gode mænd jeg har haft i mit liv. Altså de samme træk. 

Fx mænd der er lidt tæt bygget med mørkt kortklippet sparsom hårpragt og skægstubbe. Ja det er fandme specifikt:-D

en anden ting er mørke adopterede mænd. Det er altså også en niche!! Jeg har bare mødt en der var det sødeste menneske engang og de par stykker jeg har mødt i mit nuværende single liv er ligeså. 

Så ja. Der dukker nok nye typer op efterhånden som jeg møder endnu flere gode mennesker  

Uh, det giver faktisk god mening, det du skriver. Interessant 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2021

Anonym

Det er meget normalt at ville prøve noget nyt efter en skilsmisse. Giv den gas og prøv en fra hvert land, så finder du nok ud af, hvad du er mest til

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er meget normalt at ville prøve noget nyt efter en skilsmisse. Giv den gas og prøv en fra hvert land, så finder du nok ud af, hvad du er mest til

Hehe, jeg har faktisk været i gang  

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Hehe, jeg har faktisk været i gang  

Hvor fedt

Er det så stadig koreanske mænd du hælder til eller har du fået en ny preference? 

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor fedt

Er det så stadig koreanske mænd du hælder til eller har du fået en ny preference? 

Er stadig til koreanske mænd, men lige pt ser jeg en  ung, sød og flot  mand fra Thailand

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Er stadig til koreanske mænd, men lige pt ser jeg en  ung, sød og flot  mand fra Thailand

Nu spørger jeg lige lidt frækt, men er det rigtig hvad der bliver sagt om asiatiske mænds størrelse eller er det noget sludder?

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Nu spørger jeg lige lidt frækt, men er det rigtig hvad der bliver sagt om asiatiske mænds størrelse eller er det noget sludder?

Asiatiske mænd har generelt mindre peniser - når de ikke er stive. En stiv asiatisk penis er helt normal i størrelsen og kan variere ligesom hos alle andre etniciteter. 

Så asiatiske mænd er "growers, not showers". 

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Asiatiske mænd har generelt mindre peniser - når de ikke er stive. En stiv asiatisk penis er helt normal i størrelsen og kan variere ligesom hos alle andre etniciteter. 

Så asiatiske mænd er "growers, not showers". 

Interessant, jeg troede at de var under gennemsnittet som stive.

Jeg har aldrig været sammen med en asiatisk mand men har derimod været kærester med to sorte mænd fra samme land og der var kæmpe forskel på deres størrelse så det er vel meget individuelt. 

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har aldrig været sammen med en asiatisk mand men har derimod været kærester med to sorte mænd fra samme land og der var kæmpe forskel på deres størrelse så det er vel meget individuelt. 

Du har tilsyneladende ret: https://www.worlddata.info/average-penissize.php

Der er selvfølgelig store variabler inden for alle racer, som du selv er inde på. Min kæreste er asiatisk og har en gennemsnitlig penis som er ret generøs i omfanget

Anmeld Citér

14. november 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det troede jeg også. Men de asiatiske mænd jeg har været sammen med, der oplevede jeg både stort og småt. Så det er jo meget individuelt vil jeg også mene.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.