Passiv Rygning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

mor-til-vanessa

CamillaSoefelt skriver:

Hej alle.

Skriver herinde for at få gode råd og høre hvad I ved omkring passiv rygning? Jeg er gravid ( 4+5 ), og vil for alt i verden ikke have der sker noget med mit barn. I sommers aborterede jeg i 8. uge og er derfor extra forsigtig denne gang. Så hvordan skal man forholde sig til røg? Hverken kæresten eller jeg ryger. Men min svigermor og min onkel gør.. Så nu er mit spørgsmål, hvis man beder dem gå udenfor og ryge når de får trang er det så ok? Eller er det stadig skadeligt for fosteret? Hvis vi er hjemme ved mine svigerforældre hvor min SM jo ryger indendørs hvad så? Fordi jeg kan jo ikke gå i 9 mdr og ikke se dem.. Selvfølgelig, hvis det er det jeg skal gøre gør jeg det, men..

Lad mig høre Jeres meninger og hvad I har ladet Jer fortælle rundt omkring..;0)

man kan jo gøre sit bedste ved ikke at opholde sig i røg. hjemme ved mig må der under ingen omstændigheder blive røget. min kæreste ryger lidt engang imellem, jeg røg selv lidt FØR jeg blev gravid. men min kæreste er blevet sendt udenfor og det bliver andre også. men hvis jeg er hjemme hos folk kan jeg jo ikk bestemme.

men synes godt du kan sige til folk du ikk vil have de ryger i dit hjem. det dit hjem og dine regler.

min ene lillesøster ryger og når baby kommer bliver hun også pænt bedt om at vaske hænder inden hun skal holde min datter. måske det overdrevet, men synes virkelig lugten af røg er klam og synes ikk min datter skal lugte til det.

knus liv 33+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Mor.sander

CamillaSoefelt skriver:

Til mor.sander:

Jeg sys sku det iorden at du er ærlig.. Super fedt!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.