Erfaringer med tests der ikke rigtig udvikler sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2021

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Det er også bare sindssygt hårdtHvad var årsagen til at I var i behandling sidst? Du kan jo heldigvis godt blive gravid, så jeg krydser for at den snart hænger ved

Min eksmand havde nedsat sædkvalitet. Vi er ikke sammen mere og jeg har fået en ny kæreste. Så bare det at kunne blive “normal” gravid glædede jeg mig til. Men det har så ført  graviditeter med sig som ikke rigtig vil blive siddende. Håber til det sidste at 3. Gang er lykkes gang. Men tvivler. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2021

tutti

Jeg har desværre heller ikke en rosenrød historie, men en erfaring, hvor mine tests udviklede sig, men pludselig stoppede. Og så blev den svagere. Da jeg fik taget hcg første gang, var den 41, og min test var pænt tydelig, anden gang 87 og her var der også meget mere tydelig test (det var før den begyndte at blive svagere). Så ud fra dit hcg, vil jeg desværre tro, at du er ramlet ind i en bio igen, desværre.  Dine test burde nok have udviklet sig mere mere markant, i hvert fald nu, og hcg være højere, ud fra hvad jeg selv hørte ved lægen.

Men INGEN graviditet er ens, så jeg håber selvfølgelig at din prøve på mandag modbeviser det hele og at der er fremgang  held og lykke med det

Anmeld Citér

11. september 2021

Anonym trådstarter

tutti skriver:

Jeg har desværre heller ikke en rosenrød historie, men en erfaring, hvor mine tests udviklede sig, men pludselig stoppede. Og så blev den svagere. Da jeg fik taget hcg første gang, var den 41, og min test var pænt tydelig, anden gang 87 og her var der også meget mere tydelig test (det var før den begyndte at blive svagere). Så ud fra dit hcg, vil jeg desværre tro, at du er ramlet ind i en bio igen, desværre.  Dine test burde nok have udviklet sig mere mere markant, i hvert fald nu, og hcg være højere, ud fra hvad jeg selv hørte ved lægen.

Men INGEN graviditet er ens, så jeg håber selvfølgelig at din prøve på mandag modbeviser det hele og at der er fremgang  held og lykke med det

Det er jeg ked af at høre

Jeg føler jeg er okay afklaret med at det nok ikke bliver til noget. Men må indrømme jeg ikke lige kan overskue hvis det bliver langtrukket med flere hcg prøver og blødning i 10 dage som med første SA. Må se hvad tiden bringer. 

Anmeld Citér

13. september 2021

Anonym trådstarter

Ingen udvikling, endda lidt svagere vil jeg sige. Jeg var så oppustet i går og havde ondt i lysken sammen med ømme bryster. Sidste har jeg haft i 4-5 dage). 
Så må ringe til lægen i dag og høre hvad vi gør nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

13. september 2021

Charl90

Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre

I juni var jeg gennem en SA i uge 7, i juli en bio og nu nok igen. Må indrømme troen på en at kunne blive gravid og holde på det svinder. Første barn var via fertilitetsbehandling, nu 5 år efter som 35 årig, bliver nemt gravid med ny kæreste men det holder bare ikke ved

Mist ikke håbet. Der sker jo en hel masse, så mon ikke det lykkes med en der bliver siddende om lidt. Tre måneder i træk har det trods alt været tæt på!

Jeg havde 12 måneder uden det skete noget som helst, så en SA i uge 7 og endelig en blivende graviditet efter 14 måneder.

Denne her omgang have jeg 8 måneder uden der skete noget, så to bio, én MA og nu 10+3 med hjerteblink og fint foster

Mist ikke håbet. Min erfaring er at det lykkes når kroppen lige har forstået hvad der skal ske

Held og lykke

Anmeld Citér

13. september 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Mist ikke håbet. Der sker jo en hel masse, så mon ikke det lykkes med en der bliver siddende om lidt. Tre måneder i træk har det trods alt været tæt på!

Jeg havde 12 måneder uden det skete noget som helst, så en SA i uge 7 og endelig en blivende graviditet efter 14 måneder.

Denne her omgang have jeg 8 måneder uden der skete noget, så to bio, én MA og nu 10+3 med hjerteblink og fint foster

Mist ikke håbet. Min erfaring er at det lykkes når kroppen lige har forstået hvad der skal ske

Held og lykke

Tak, du har helt ret. Jeg er også overrasket over at vi på et halvt år er blevet gravide 3 gange, men der er desværre bare forbundet frygt omkring det nu. Tror jeg vil lade være med at teste før 4+0 selvom det er svært, så slipper jeg for at have oplevet en bio der hurtigt forsvinder. Håber det lykkes snart, da vi har alderen lidt imod os

Anmeld Citér

14. september 2021

Anonym trådstarter

Mit tal i fredags var 55, i dag tirsdag 54. Så det er en bio, men det er godt nok et lille fald på 4 dage. 

Anmeld Citér

14. september 2021

tutti

Anonym skriver:

Mit tal i fredags var 55, i dag tirsdag 54. Så det er en bio, men det er godt nok et lille fald på 4 dage. 

Øv, det er jeg ked af at høre! Det kan tage noget tid for kroppen at forstå, at graviditeten ikke udvikler sig alligevel (hormonerne arbejder stadig), så mon ikke den forstår det snart. Man kan desværre ikke sætte en tidshorisont på - for nogle er hcg ude efter en uge, for andre flere uger. Her må man bare give kroppen ro og vente på, at den "gør sin ting" når den er klar til det. Andet kan man desværre ikke gøre

Men forhåbentlig får du en "keeper" i næste cyklus - det gjorde jeg selv, da kroppen lige havde fundet ud af, hvad der skulle ske

Anmeld Citér

14. september 2021

Anonym trådstarter

tutti skriver:

Øv, det er jeg ked af at høre! Det kan tage noget tid for kroppen at forstå, at graviditeten ikke udvikler sig alligevel (hormonerne arbejder stadig), så mon ikke den forstår det snart. Man kan desværre ikke sætte en tidshorisont på - for nogle er hcg ude efter en uge, for andre flere uger. Her må man bare give kroppen ro og vente på, at den "gør sin ting" når den er klar til det. Andet kan man desværre ikke gøre

Men forhåbentlig får du en "keeper" i næste cyklus - det gjorde jeg selv, da kroppen lige havde fundet ud af, hvad der skulle ske

Min krop har bare været gravid 3 gange nu siden juni. Så man skulle mene den snart har fattet et hint

Men ja det tager tid og må se hvor man hcg opfølgninger der skal til før det er ude af kroppen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.