Erfaringer med tests der ikke rigtig udvikler sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg tænker at hcg blodprøven vil give mig en indikation af hvordan det står til. Men selvfølgelig først når nr. 2 blodprøve tages. Jeg tester lørdag eller søndag igen. 

Det jo fint hvis du få taget blodprøver. Og må indrømme at jeg er lidt i tvivl om der er udviklen fra 6/9 og til den nederste. Men som en anden skrev, så opgiv ikke håbet endnu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2021

Anonym trådstarter

Har fået taget hcg blodprøve i dag. 55 viste den. Så den er stadig lidt uafklaret. Lidt lavt vil  jeg mene ved 4+2

Anmeld Citér

10. september 2021

Jopige

Anonym skriver:

Har fået taget hcg blodprøve i dag. 55 viste den. Så den er stadig lidt uafklaret. Lidt lavt vil  jeg mene ved 4+2

Skal du have taget en ny blodprøve, eller tester du igen i morgen tidlig?

Anmeld Citér

10. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Er du sikker på du er 4+2?

Kan æl ha lagt senere end forventet?

Håber tallet har taget et ordentligt nøk opad til næste blodprøve  

Anmeld Citér

10. september 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Har du egentlig testet igen for at se om der begynder ske en udvikling?  

Anmeld Citér

10. september 2021

Anonym trådstarter

Jopige skriver:

Skal du have taget en ny blodprøve, eller tester du igen i morgen tidlig?

Tester ikke i morgen. Har testet i morges. Ingen udvikling. 

Anmeld Citér

10. september 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Er du sikker på du er 4+2?

Kan æl ha lagt senere end forventet?

Håber tallet har taget et ordentligt nøk opad til næste blodprøve  

Måske men tror det ikke for havde virkelig ægløsningssymptomber dag 13-17 og er ved dag 31 i dag. Tester ikke før næste uge. Har kun en test tilbage. 

Anmeld Citér

10. september 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har lige været igennem det samme. Testede meget svagt 3+4 om aftenen, tydeligere 3+5 og flot tydelig 3+6. 4+0, 4+1 og 4+2 ingen udvikling. Pga. behandling fik jeg en blodprøve 4+2 som kun viste 26, hvilket jeg også godt havde forventet. Fik en ny prøve i onsdags, 4+4, hvor det var faldet til 14. I dag er jeg begyndt at bløde. Så for mig var det ikke et godt tegn at der ikke var udvikling over 2-3 dage. Jeg tænker også at 56  på 4+2 er for lavt. Der er selvfølgelig solstrålehistorier, men så tænker jeg ikke at du så længe inden har kunne få en tydelig streg. 

Krydser fingre for at næste gang er lykkens gang for os begge

Anmeld Citér

10. september 2021

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Jeg har lige været igennem det samme. Testede meget svagt 3+4 om aftenen, tydeligere 3+5 og flot tydelig 3+6. 4+0, 4+1 og 4+2 ingen udvikling. Pga. behandling fik jeg en blodprøve 4+2 som kun viste 26, hvilket jeg også godt havde forventet. Fik en ny prøve i onsdags, 4+4, hvor det var faldet til 14. I dag er jeg begyndt at bløde. Så for mig var det ikke et godt tegn at der ikke var udvikling over 2-3 dage. Jeg tænker også at 56  på 4+2 er for lavt. Der er selvfølgelig solstrålehistorier, men så tænker jeg ikke at du så længe inden har kunne få en tydelig streg. 

Krydser fingre for at næste gang er lykkens gang for os begge

Det er jeg ked af at høre

I juni var jeg gennem en SA i uge 7, i juli en bio og nu nok igen. Må indrømme troen på en at kunne blive gravid og holde på det svinder. Første barn var via fertilitetsbehandling, nu 5 år efter som 35 årig, bliver nemt gravid med ny kæreste men det holder bare ikke ved

Anmeld Citér

10. september 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre

I juni var jeg gennem en SA i uge 7, i juli en bio og nu nok igen. Må indrømme troen på en at kunne blive gravid og holde på det svinder. Første barn var via fertilitetsbehandling, nu 5 år efter som 35 årig, bliver nemt gravid med ny kæreste men det holder bare ikke ved

Det er også bare sindssygt hårdtHvad var årsagen til at I var i behandling sidst? Du kan jo heldigvis godt blive gravid, så jeg krydser for at den snart hænger ved

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.